Kan gegevens harde schijf niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Hallo,

Als backup gebruik ik een externe harde schijf. Op de PC heb ik een G partitie. Hier plaats ik alles wat belangrijk is en kopiëer dit iedere maand naar de externe harde scijf.
Nu heb ik een nieuwe laptop en wil ik de gegevens van de externe harde scijf hiernaar kopiëren. Hier beginnen de problemen.
Als ik klik op de bestanden van de extrene harde schijf, krijg ik het volgende te zien:

U hebt geen toegang tot deze map. Klik op doorgaan of annuleren.
Dan klik ik op doorgaan: Gebruik het tablad beveiliging als U toegang tot deze map wilt krijgen.

Wat is hier het probleem en hoe krijg ik de bestanden op mijn nieuwe laptop.
Wie kan mij helpen?

Mvg Herman

Hallo,
Als ik rechtsklik en op eigenschappen, zie ik alleen maar eigenschappen en geen keuze menu met beveiliging.:o

Gr. Herman

Ik heb het op een andere laptop gedaan en hier lukt het wel om beveiliging te vinden. Maar ik moet hier ieder bestand helemaal uitpluizen en tot in het diepst als admin uitvoeren. En dan lukt het nog niet om bv een foto te zien. En hier kan ik dus een paar weken voor uittrekken. Is er geen makkelijker oplossing.

Hallo,

Helaas het werkt allemaal niet. Het probleem is, wist ik niet, dat mijn dochter een wachtwoord op haar laptop heeft. Vanaf deze heeft ze de bestanden kopïeerd naar de externe harde schijf. Hier kom ik niet door heen.
Morgenvroeg ga ik naar mijn vriend, waar de oude laptop is, wachtwoord is er al vanaf gehaald, en kopiéren opnieuw en dan is het probleem opgelost.
Bedank voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan