Kan gesprekken niet terug vinden bij msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wimmke911

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Hallo,
normaal staan de gesprekken die je maakt met msn toch allemaal in my chat logs, bij versie 5.0 toch.
Wel bij mij vind ik hier die gespreken niet, waar kunnen ze nog naartoe?
Of worden ze dan helemaal ni opgeslagen?
alvast bedankt

Volgens mij moet je eerst mns plus! downloaden en instaleren.
Dan kan worden alle gesprekken opgeslagen in een logfile.

JA, bij mesenger plus weet ik het maar bij de 5.0 slaagt hij sommige dingen op en sommige niet? dat versta ik niet

Geplaatst door Wimmke911
JA, bij mesenger plus weet ik het maar bij de 5.0 slaagt hij sommige dingen op en sommige niet? dat versta ik niet

dan slaat die dus een paar dingen niet op ja

oeps ... en dat wist ik dus niet.

Moet ik toch een kijken welke versie mijn zoontje heeft want hij bewaart dus wel alle log-files.

Zal wel niet 5.0 zijn denk ik.
PS Het is niet altijd handig om overal de nieuwste versie van te willen hebben. Zo blijkt maar weer eens :confused:

Geplaatst door XP_PC

Wat zit je dan te zeuren:confused:

omdat jij het adres geeft, en andere mensen vragen hierna, en als ze die dan niet kunnen downloaden is dat jammer, omdat het adres het dus niet meer doet :eek: :rolleyes:

en doe's wat aardiger :(

Ik moet wat aardiger doen?

Nou ja, stop de offtopic!

Mensen: in die link, kleine kans dat ie het nog doet. Zoek gewoon met google.

Laten we idd wel even ontopic blijven anders moet ik het onderwerp sluiten... maar de vraag is ook al opgelost lijkt me!

Als het goed is zou er geen probleem moeten zijn met de nieuwe MSN plus!. Dus probeer het even zou ik zeggen.

Hoe goed MSN Messenger ook is, het kan altijd beter. Gelukkig is er Messenger Plus, een uitbreiding waarmee je allerlei handige functies toevoegt aan de veelgebruikte instant messenger. De meest nuttige zijn wellicht de mogelijkheden om gevoerde gesprekken bij te houden en de limiet op de berichtgrootte te verdrievoudigen.

Bron: http://www.zdnet.nl/downl.cfm?id=23995

Qua download.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan