Kan Gmail niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik wil Gmail verwijderen en als ik dat via de instellingen in de google-account doe,
lukt dat niet. Ik vink aan Gmail en alles daarbij verwijderen, op dezelfde pagina laat Google
automatisch mijn hotmailadres zien (heb ik zelf niet ingetypt) en vraagt daarbij het wachtwoord.
Maar dat accepteert de verwijderoptie dus niet. Ik krijg de melding, waar ik uit opmaak dat dit bij 2 emailadressen en 1 account niet kan. Maar voor de hotmail heb ik nooit een account aangemaakt. Hoe los ik dit op ?

Ga (ingelogd op de website van Gmail/mail.google.com) naar Instellingen -> tabblad Account en import -> Instellingen voor Google account
Kijk wat daar staat.

Daar staat waarschijnlijk een hotmail account bij genoemd als 2de e-mail adres (wordt doorgaans gebruikt als je gmail account gehackt is of je het wachtwoord er niet meer van weet).
Klik op Wijzigen en verwijder de koppeling met het hotmail-account.

Zodra dat allemaal is afgerond, probeer je verwijder-actie opnieuw.

Tijs.

Bij Instellingen voor Google-account staat niets !
Nergens zie ik ook een hotmailaccount als tweede emailadres, dus er valt ook niets te verwijderen. Wel heb ik een Googleblog, vanwaar ik de reacties op elke blog naar dat betreffende hotmailadres laat sturen. Kan dat het zijn - dat emailadres dan veranderen ?

Overigens de melding luidt : (zie bijlage) er bestaat al een gebruiker met het door U opgegeven emailadres;
maar hoe ik dit dan vervolgens kan oplossen, daar kom ik niet uit.

Bijlagen

• Bestaat gebruiker.jpg
    Bestaat gebruiker.jpg
    77,3 KB · Weergaven: 68
Laatst bewerkt:
Ik zie de 'relatie' tussen account1 en je hotmail account zo ook niet.
Ik kan je dus niet verder helpen. Misschien een mailtje sturen aan support?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan