kan google earth niet meer starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ades8996

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2002
Berichten
41
heb google earth op de computer staan en alles was perfect ,tot nu :ineens wil het progamma niet meer opstarten.
heb dan maar de huidige versie verwijderd en een nieuwe gedowload,doch nog altijd hetzelfde resultaat.
kan iemand mij raad geven a.u.b.
 
Check in de verkenner:

Gebruikers\jouw naam\app data\local\google\google earth\

Bestaat die map nog en wat tref je er (in) aan?
 
de map :gebruikkers....... kan ik niet terug vinden.
google earth geeft geen foutmelding want bij het aanklikken wil het zelfs niet openen
 
kan google earth niet meer opstarten

het systeem is XP
heb ondertussen toch de map gevonden met volgende mappen :
Icons
Images
Models
dB cache Video CD Movie 351.254kB

dB cache.dat.index Index bestand 1477kB
 
Ok, dé-installeer Earth middels Software (in configuratiescherm) ga daarna eens kijken of die map er nog is, zo ja, verwijder dan handmatig die Earth map. Start de pc opnieuw op en herinstalleer Earth.
 
kan google earth niet opstarten

sorry maar na een drietal keren de-installeren en terug in-stalleren is het nog steeds niet gelukt.ik heb nogthans alles gedaan zoals je geschreven had.
ik weet werkelijk niet wat er aan de hand is .is er misschien nog een ander iets waar ik kan op letten?
 
Ik ben bang dat er in het register een foute sleutel staat m.b.t. G.E. die zich kennelijk niet zomaar laat verwijderen.
Wat je kunt proberen, nogmaals G.E. middels het Software scherm verwijderen en daarna Ccleaner draaien. Het draaien van Ccleaner zou wel eens de juiste remedie kunnen blijken te zijn, om de laatste restjes van G.E. op de hdd te verwijderen.
Dan nog maar weer een keer G.E. opnieuw installeren.
 
kan google earth niet opstarten

sorry dat ik zolang heb gewacht om een antwoord te geven .
ik heb namelijk de computer laten opkuisen door ccleaner,er zaten wel degelijk verscheidene fouten in het register,dus op hoop van geluk terug geinstalleerd en opgestart,doch het resultaat was nog steeds hetzelfde.
ik heb dan maar een systeemherstel gedaan en eindelijk kan ik terug G E kijken
ik dank u voor het geduld dat u hebt moeten opbrengen,en misschien tot een volgend prbleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan