Kan Gta update niet installeeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc_shrimpie

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Ik heb de gta 3 patch gedownd (versie1.1) maar wanneer ik die probeer te insalleeren(eerst waar hij het aanbiedc:/...rockstar/... maar dan geeft em foutmelding:invalid directorie,dan zet ik hem bij gta3 zelf dan zegt hij "this program cannot update the installed version because of the following reason: the destination directory doen't contains files to update"

Wie weet wat ik eraan kan doen?

ja.

Ja.He mc scrimpie,als je nou eens bij 1 vraag houd.Je vraagt telkens iets over gta3.Maar het zou komen,omdat je een illegalen versie hebt,maar ok omdat je de patch in de verkeerde directiry plaatst.

Als je een patch wilt installeren op een illigale versie, moet je hem eerst uinstallen, installeeren, patch en dan een bijbehorende crack. Want bij illigale versie hoor vrijwel altijd een crack, en een updater ziet dat de grootte van de *.exe niet klopt en dan wordt updaten gestopt.

Geplaatst door KwarK
Als je een patch wilt installeren op een illigale versie, moet je hem eerst uinstallen, installeeren, patch en dan een bijbehorende crack. Want bij illigale versie hoor vrijwel altijd een crack, en een updater ziet dat de grootte van de *.exe niet klopt en dan wordt updaten gestopt.
Opnieuw geinstald,helpt niet,waar kan ik crack vinden?

Cracks vragen enzo is verboden op dit forum ivm sponsors dus daar kan ik je niet mee helpen :rolleyes:

hoeft niet.

Je hebt wel gelijk kwark.Maar niet altijd is dat zo,want je kunt een crack vervangen,door het orginelen bestand,omdat een beveiligd bestand is,kun je het vervangen door een crack,dus hoef je het spel niet te uninstallen.

Re: hoeft niet.

Geplaatst door game-master
Je hebt wel gelijk kwark.Maar niet altijd is dat zo,want je kunt een crack vervangen,door het orginelen bestand,omdat een beveiligd bestand is,kun je het vervangen door een crack,dus hoef je het spel niet te uninstallen.

Wel, want een crack heeft een andere grote en dat pakt de updater niet, maar er kunnen natuurlijk wel wat uitzonderingen zijn?!

Het draait in dit geval duidelijk om een gedownloade versie.

Schrimpie, koop het spel als je het graag wilt spelen, het is het zeker waard kan ik je vertellen.

Deze gaat dicht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan