kan helemaal geen software meer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelkok724

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2003
ik heb nu stuk of 2 a 3 programma's geprobeerd te installeren maar ik krijg steeds onderstaande foutmelding.

"kan de windows installer service niet adresseren. Dit kan voorkomen als u windows in de veilige modus uitvoert, of als de windows installer niet goed is geinstalleerd. Neem contact op met de ondersteuningspersoneel voor assistentie"

Ik heb echt totaal geen idee wat het probleem kan zijn.

Iemand hier enig idee?

ga naar START<RUN
en type:
"net start msiserver" probeer dan iets te installeren
Als het probleem blijft (na herstart) moet je de Service terug inschakelen bij "Services.msc"

gr,
Maxim

Laatst bewerkt:
ga naar START<RUN
en type:
"net start msiserver" probeer dan iets te installeren
Als het probleem blijft (na herstart) moet je de Service terug inschakelen bij "Services.msc"

gr,
Maxim

moet je na net start msiserver opnieuw opstarten?

hoe schakel je service weer in? services.msc zie ik zo 123 niet staan

oplossing van manamana ben ik ook mee bezig ik hoop dat dit werkt

In services.msc staat ergens "Windows installer"
Druk rechtermuis op dat item en ga naar "Eigenschappen"
als het opstarttype op "Uitgeschakelt" staat zet je dit op Handmatig. Als dit op Handmatig staat zet je het op automatisch
druk dan op ok. en herstart je pc.

De net start msiserver is een tijdelijke oplossing om te zien of het probleem daar ligt. doet dit (je moet daarna niet herstarten) en probeer iets te installeren
als dat lukt doet je dat ding hierboven met services.msc

gr,
Maxim

allemaal bedankt voor het meedenken, ik heb mijn hele pc opnieuw geïnstalleerd. Dit leek mij toch sneller dan storing zoeken daar het toch behoorlijk ingewikkeld begon te worden voor mij om dit op te lossen :d:d

allemaal bedankt voor het meedenken, ik heb mijn hele pc opnieuw geïnstalleerd. Dit leek mij toch sneller dan storing zoeken daar het toch behoorlijk ingewikkeld begon te worden voor mij om dit op te lossen :d:d

Dit is natuurlijk een hele goede oplossing. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan