Jennyparfum
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 aug 2006
Ik kan nergens meer het station van mijn cdrom vinden. Ik heb de computer open gemaakt en gekeken of er kabeltjes los zitten, ik vraag mij trouwens af of die grote platte grijze kabel er aan vast moet. Als ik deze kabel vastmaak en de computer opnieuw opstart krijg ik een error.
Ik heb mijn computer geformateerd voordat het probleem zich voordeed en vraag me af of dat ermee te maken heeft. Ik heb er ook een gebrande cd mee willen draaien waarna dit probleem zich voordeed, mischien dat een van deze twee dingen de oorzaak is?
De cd rom draait trouwens nog wel dus ik denk niet dat hij stuk is.
Ik heb ook op de explore gekeken van het startmenu maar zie het station er niet tussen staan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen in een simpele taal want ben niet erg thuis in computers.
Jenny
Ik heb mijn computer geformateerd voordat het probleem zich voordeed en vraag me af of dat ermee te maken heeft. Ik heb er ook een gebrande cd mee willen draaien waarna dit probleem zich voordeed, mischien dat een van deze twee dingen de oorzaak is?
De cd rom draait trouwens nog wel dus ik denk niet dat hij stuk is.
Ik heb ook op de explore gekeken van het startmenu maar zie het station er niet tussen staan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen in een simpele taal want ben niet erg thuis in computers.
Jenny