kan hij het aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlamer12

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Berichten
41
hallo,

Sorry als dit hier niet hoort maar ik zou niet weten waar anders :rolleyes:
Ik wil graag een nieuw spel kopen voor mijn pc, nou heb ik naar de requirment gekeken en alles haalt het op 1 ding na. Ik wil graag assasins creed 2 kopen maar daarvoor heb je minimaal 2.4 GHz nodig volgens verschilende site's (waaronder system requirements lab) en ik heb maar 2.10 GHz. Terwijl aan het surfen was voor een oplossing las ik ergens dat somige procesor's meer aankunnen als het om bepaalde dingen gat(bv:games ) nou is mijn vraag: kan mijn pc assasins creed runnen met het volgende systeem:
Proccesor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+ 2.10 GHz
Geheugen (RAM): 3 GB
Type computer: 32-bits besturingssysteem
Video kaart: ATI Radeon HD 2600 PRO

(ik geloof dat dat alles was)

mvg

vlamer12
 
Ik zou het niet gokken, het is een dure gok. Misschien dat iemand dezelfde situatie heeft maar het kan zo zijn dat het spel ook kijkt naar je minimale specs van de pc en dan start hij het niet op. Dan word het zonde van de centjes.
Maar het blijft gokken.
 
Tja, in principe is de videokaart het belangrijkst en vervolgens de rest. Maar je videokaart is nu ook niet meer de nieuwste.

Het probleem hier is dat het spel zou kunnen draaien, maar of het speelbaar is en uberhaubt werkt blijft de vraag. Ben je in de mogelijkheid om eerst het spel eens te lenen (ik weet hij is nog niet uit). Een demo is namelijk nog niet verschenen (voor zover ik heb kunnen vinden), dus testen word moeilijk.
 
Tja, in principe is de videokaart het belangrijkst en vervolgens de rest. Maar je videokaart is nu ook niet meer de nieuwste.

Het probleem hier is dat het spel zou kunnen draaien, maar of het speelbaar is en uberhaubt werkt blijft de vraag. Ben je in de mogelijkheid om eerst het spel eens te lenen (ik weet hij is nog niet uit). Een demo is namelijk nog niet verschenen (voor zover ik heb kunnen vinden), dus testen word moeilijk.

Helaas ken ik niemand die het spel heeft dus dat kan helaas niet:(
offtopic: het spel is al een tijdje uit hoor :rolleyes:

@niensie het spijt me maar in mijn eerste post staat al dat ik system requierments lab heb geprobeerd en dat is dezelfde site:D
 
Weet je, het antwoord zal alleen te voor schijn komen als iemand het geprobeerd heeft. De fabrikant zet die min specs er niet voor niets op. Nogmaals, misschien kan iemand het legaal downloaden of kun je wel de demo downloaden dan weet je het zeker.
 
offtopic: het spel is al een tijdje uit hoor :rolleyes:

Het spel is sinds 4/5 maart uit... Hoe is dat al een tijdje?!

Je zal het toch moeten testen, eventueel dit bespreken in de winkel waar je het spel gaat halen.
 
Assasisns creed 2 vraagt trouwens maar 1.7 duo core hoor je keek bij aanbevolen
 
Assasisns creed 2 vraagt trouwens maar 1.7 duo core hoor je keek bij aanbevolen

Het spijt me maar als je goed kijkt zie je dat hij minimum 1.8 vraagt bij een intel proccesor maar in mijn eerste post staat al dat ik een AMD Athlon heb en dan heb je toch echt 2.4 GHz nodig (A) maarja het probleem is opgelost.

mvg

vlamer12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan