kan hijack log niet opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik ben bij een kameraad geweest, die heeft dus ook het msn virus. Hij heeft er ook nog allemaal van die hosts inzitten wat hier staat beschreven.

MAar nu wil ik graag bij mn kameraad een hijacklog plaatsen, maar als ik hem dan op wil slaan geeft hij aan dat het bestandje van hijacklog een virus is, en kan ik het niet opslaan

Nu is mijn vraag, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die lijst van hijackthis in een .txt bestand krijg en dit op internet kan zetten

PS. op bovenstaande website staan als die hosts, hoe verwijder ik die van mn pc??

Tijdelijk je virusscanner uitzetten, Hijackthis logje opslaan en virusscanner weer inschakelen.
kennelijk staat er iets in het logje, waarop de viruscanner reageerd.

Het logje kun je op het Anti Spyware Offensief forum kwijt.
Zie ook deze mededeling, waarom je de Hijackthis log op een ander forum moet plaatsen:
http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=272

Draai je Hijackthis soms vanuit de volgende map?

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Temp <--deze map.

Draai Hijackthis vanuit een eigen map, niet vanuit de "Temp" map, mocht de bovenstaande map kloppen. Dit omdat Hijackthis backup bestandjes maakt, die je vanuit "Temp" makkelijk kwijt bent.

Sla het bestand ook op als:
Hijackthis.txt

Laatst bewerkt:
nee, hij draaide niet vanuit de map temp, maar het is al opgelost:D

dus deze kan op opgelost

Geplaatst door fcgrunn
dus deze kan op opgelost
mooi dat het opgelost is.:)

Bij je eigen vragen kun je zelf de status op opgelost zetten. Rechtsonder op de pagina zie je het volgende staan:

Status van de vraag :
Vraag is opgelost
Vraag is niet opgelost

Nu heb ik het even voor je gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan