Kan IE 9 niet vinden

• Onderwerp starter Onderwerp starter vpw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Hallo,

Zojuist heb ik ie 11 gedeïnstalleerd. Als ik ie 9 wil installeren krijg ik de melding dat deze al op mijn pc staat. Ik kan hem echter nergens vinden. Weet iemand waar ik dit kan vinden in windows 8?

windows toets + X (op gewoon even bij zoeken intypen) > configuratiescherm > programma's toevoegen en verwijderen > Windows onderdelen in of uitschakelen > staat hier je internet explorer aangevinkt?

voorbeeld:
77febe605e92fd58e3d270188e6e763a.png

als je van IE 11 naar 9 wil dan moet je het downgraden, niet deïnstalleeren.

Bij windows-onderdelen staat wel IE11, maar deze staat niet aangevinkt.

Dat is juist het punt. Ik wil GEEN IE 11, maar IE9

...waarom? IE9 kan minder dan IE11. het is bij windows niet mogelijk om meerdere versies van IE naast elkaar te draaien. ik weet niet of het überhaupt mogelijk is IE9 op windows 8 te installeren. Als je het erbij wilt hebben om sites te testen kun je het beste een virtuele machine aanmaken (met, bijvoorbeeld, vmware of Virtualbox) en daar windows XP met IE9 op installeren.

Er zijn bepaalde programma's die niet goed draaien in IE11 maar wel in IE9

Er zijn bepaalde programma's die niet goed draaien in IE11 maar wel in IE9
Websites bedoel je neem ik aan? Heb je ze al in compatibiliteitsmodus geprobeerd? (knopje rechts van de adresbalk)

Websites bedoel je neem ik aan? Heb je ze al in compatibiliteitsmodus geprobeerd? (knopje rechts van de adresbalk)

websites die o.a. java gebruiken en alleen met IE 8 werkt, ik heb het namelijk meegemaakt met youforce en reat.nl

websites die o.a. java gebruiken en alleen met IE 8 werkt, ik heb het namelijk meegemaakt met youforce en reat.nl

Ik bedoel inderdaad websites. En dat zij idd websites die java gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan