Kan iemand dit vertalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antoon79

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
Ik ben de absolute nono als het gaat om programmeertalen.

"Wokda sofa."

Laatst bewerkt:
Ik geloof eigenlijk niet dat hier echt wat staat. Google Translate geeft aan dat het nog het meest op Duits lijkt, maar kan er ook niet echt iets van maken.

Het lijkt wel een soort code :rolleyes: (oeh spannend ;)) Wat is de output van het script? Heb nu even geen in om m'n server te starten.

Als ik dat zo zie, lijkt er een latitude- / longtitude coördinaat uit te rollen aan de graden tekens te zien.

[EDIT]
Mijn nieuwsgierigheid won het toch van m'n luiheid.

Het is *knip op verzoek*
[/EDIT]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik geloof eigenlijk niet dat hier echt wat staat. Google Translate geeft aan dat het nog het meest op Duits lijkt, maar kan er ook niet echt iets van maken.

Het lijkt wel een soort code :rolleyes: (oeh spannend ;)) Wat is de output van het script? Heb nu even geen in om m'n server te starten.

Als ik dat zo zie, lijkt er een latitude- / longtitude coördinaat uit te rollen aan de graden tekens te zien.

[EDIT]
Mijn nieuwsgierigheid won het toch van m'n luiheid.

Het is *knip op verzoek*
[/EDIT]

hoe kom je eraan??
zijn ook toch nieuwsgierig.... :-)

Waarschijnlijk gewoon het script uitvoeren.

Google Maps kan er anders weinig mee: *knip op verzoek*

Laatst bewerkt:
En wat een spanning om een parkeerterrein en bosjes in *knip op verzoek* te zien.

Waar had je dit voor gekregen

:) Ook nieuwsgierig :rolleyes:

Ah juist, logisch :)

Luiheid-modus zal wel aangestaan hebben ;)

Lijkt mij meer iets van een Geocaching-iets

Nou, da's volgens mij een coordinaat. Ik zal er eens gaan kijken, want dat is geloof ik de bedoeling. Speurtocht, ik vrees vanwege een onderdeel van een vrijgezellendag. Ben benieuwd.

Bedankt, want ik had er al achterlijk veel tijd inzitten en kwam geen stap verder!!

Hoi Antoon,

Bedankt voor het oplossen van de puzzel, ik denk dat je mij erg hebt geholpen.
Als ik in de buurt ben ga ik even langs

ik wil graag nog meer weten?

Toch heb ik evengoed nog een vraag, weet iemand wat het volgende betekent?
PHP:
$getallen = array(2, 5, 3, 7, 11, 27);

$a = strtoupper(substr($tekst, 35, 1) );
$b = strpos($tekst, "a");
$c = min($getallen);
$d = max($getallen);
$e = strlen($tekst) + 190;
$f = strtoupper(substr($tekst, -18, 1));
$g = substr($tekst, -9, 3);

if (is_integer($tekst)){
$h = '21';
}
else{
$h = '01';
}

if(in_array('8',$getallen)){
$i = '251';
}
else{
$i = '875';
}

echo $a . " " . $b . $c . "°" . $d . "." . $e . " " . $f . " " . $g . "°" . $h . "." . $i;

Bij mij levert het dit op:
PHP Notice: Undefined variable: tekst in /home/frank/getal.php on line 4
PHP Notice: Undefined variable: tekst in /home/frank/getal.php on line 5
PHP Notice: Undefined variable: tekst in /home/frank/getal.php on line 8
PHP Notice: Undefined variable: tekst in /home/frank/getal.php on line 9
PHP Notice: Undefined variable: tekst in /home/frank/getal.php on line 10
PHP Notice: Undefined variable: tekst in /home/frank/getal.php on line 12
*knip op verzoek*

@Elisa1955:
En bij mij levert het *knip op verzoek op.[edit]o, dat is dus het laatste regeltje van Supersnail.:o[/edit]
Maar ik zie in de code geen waarde voor $tekst (dat zou kunnen kloppen met de foutmeldingen bij Supersnail). Als die $tekst er was, dan waarschijnlijk een andere uitkomst. - En zou wel eens heel erg kunnen lijken op de uitkomst bij Antoon: zie laatste 5 cijfers en het puntje ertussen en de graad ervóór. Is bij het copy/paste misschien de eerste regel weggevallen?

@Antoon79:
Inzoomen geeft: het is niet de kerk in *knip op verzoek, maar het parkeerterrein ervoor. En aan dat parkeerterrein ligt ook, als je een beetje bekend bent in die buurt ... chinees restaurant *knip op verzoek,.

Eet smakelijk, denk ik! ;)
CSShunter

@CSShunter, ik heb het gehele stukje nogmaals na gekeken, maar er is niets weggevallen, behalve dan het stukje van Antoon79, dat staat er eigenlijk voor!

Met het andere coordinaat kom ik uit bij een parkje, als het goed is bij de voetbal ZVV.

In elk geval supersnail en csshunter bedankt.

coordinaten weghalen

Inderdaad, het gaat er om een Coordinaat te achterhalen wat gebruikt wordt in het Geocachespel.
Ik ben de bedenker van dit puzzeltje (puzzelen of parsen). Leuk om te zien dat er op fora wordt gezocht naar het antwoord. Het is prima om mensen op weg te helpen maar ik zou willen vragen om het coordinaat (de eindoplossing) uit de logjes te verwijderen. Anders wordt het mensen veel te gemakkelijk gemaakt en is er geen lol meer aan.

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan