kan iemand helpe? kzit me een naare foutmelding!

• Onderwerp starter Onderwerp starter dj_sj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_sj

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
kzit me een fout melding wie weet hoie da komt?> hieronder komt ie!

temporary internet files\content.IE5\C5CNQTMV\shoutcast-playlist[1].pls dit kan hij nie vinden heeft 't me de site te maken het komt van 't bericht shoutcast winamp in de lijst me 25 laatste vragen

dj sj

khoop da iemand 't wee
t

dj sj

Begin maar eens door in de veilige modus modus naar die map te gaan en het bestand te verwijderen, sterker nog, delete alles wat in die map staat.

Misschien is het handig om in bepaalde chatprogramma's heel populaire pc / chattaal te gebruiken, maar ik kan je verzekeren dat het op de Helpmij iets minder gebruikelijk is en tevens ook wat minder makkelijk leest................

Asjeblieft DJSJ, praat een klein beetje ABN! Ik help je graag maar ik heb geen zin 2 uur jouw vraag proberen te ontcijferen :) Tis een klein beetje extra werk, beetje normaal typen, en het is al weer een stuk fijner voor ons :)

Wees gerust, je wordt écht wel geholpen, en een paar minuutjes meer tikwerk is toch geen probleem? Misschien een optie om een typcursus te doen

En hierbij drukt Pasja het nog lichtjes uit
wat minder makkelijk leest
:(

Plaats maar eens een HijackThis logje op het forum en wens Pieter en/of Olav maar alvast sterkte met het ontcijferen van je vraag :p

Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!:thumb:

Laatst bewerkt:
!!

oke dank jullie wel allemaal (zrry van mun lettercode) kzal hijack erover heen laten gaan en de list sturen naar wat je noemde dat adres(ik ben hier net en ik moet 't nog ff leren snappen)

dj sj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan