Kan iemand me asap helpen aub?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dokus1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Dus ik zit met het volgende probleem.
Heb onlangs Vista homepremium geinstalleerd op deze pc (meer geupgrade van xp naar vista) en alles werkt perfect behalve als ik een .mp3 bestand wil afspelen met de windows media player 11 komt er een leesfout op. Ik heb daarna geprobeerd met Windows Media Center maar deze geeft een onbekende audiofout. Ik ging kijken bij mijn audiodrive en ik heb realtek ac'97 audio. Heb hiervoor de nieuwste driver gedownload via de site van realtek en nog komt dit probleem voor. Ik heb wel gekeken via dxdiag dat er bij geluid de volgende foutmelding komt: Bestand ALCXWDM.SYS is niet digitaal ondertekend, wat betekent dat het niet is getest door Microsoft Windows Hardware Quality Labs (WHQL). U kunt een door WHQL ondertekend stuurprogramma eventueel via de fabrikant van de hardware verkrijgen.
Kan iemand me alsjeblief helpen? Ik ben echt ten einde raad een een wereld zonder muziek is erg irritant :(

Zolang je die driver niet hebt ben je "verdrietig", dus ik neem aan dat je er best wel wat tijd in wil steken.......?

Dan kun je je hier naar hartelust uitleven (al zal 't even duren voordat je ze allemaal gehad hebt) Misschien heb je mazzel en is de eerste de goede.................. ;) :D

Windows vista kwam bij mij zelf na het zoeken naar updates met een voorstel van een driver waarnaar hij de link gaf. Heb je dat ook al geprobeerd?

ik heb het probleem gevonden. Als je rechtermuisklik doet op het bestandje heb je een deeltje beveiliging. Hierin stonden 3 bestandnamen Systeem s123546... en nog eentje, alles behalve de naam van de gebruiker. deze namen moest ik dus verwijderen en mijn pcnaam invoegen. Dit moest ik elk apart bestandje doen( heb zo 1013 muziek bestanden mogen doen, plezant is anders) maar nu is het probleem opgelost na lang zoeken. Alvast bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan