Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit nieuwsgierigheid, wat wil je bereiken hiermee? Wat is de bedoeling van deze setup?
grtjs jjw
Heb je geen kabels meer aan die radio hangen? zo te zien zou je beter een ISO kabel kunnen gebruiken, of je zou het moeten nakijken in de gebruiksaanwijzing ..
En welk soort computervoeding gebuik je, een AT of een ATX? De pinbezetting kan wel es anders zijn ..
EDIT: heb je gebruiksaanwijzing en/of de kabels niet meer, ga dan naar een Opeldealer toe, die zal je vast wel willen helpen ..
Pak een multimeter, meet de spanning die uit de stekkers komt en je weet welke + en - 12volt zijn/is.
Niet om je droom de wolken in te laten vliegen, maar ik denk dat de pc voeding niet zwaar genoeg is voor je versterker, ik weet natuurlijk niet wat voor versterker je hebt maar de gemiddelde voeding levert 350watt, of te wel I=P/U 350watt gedeeld door 12volt = +/- 29Ampere. De meeste versterkers vragen toch al iets meer, daarbij ook nog de radio die voeding nodig heeft.
Maar goed, zoals ik zei, pak een multimeter en meet de spanning op elk draadje, dan kom je de goed richting op.
grtjs jjw
Kijk dat wist ik natuurlijk niet.
Een iso stekker koop je gewoon bij de locale auto winkel, halfords of breezan of iets derfelijks.
grtjs jjw
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.