crazyheels
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2002
Ondanks alle goede bedoelingen van diverse mensen kom ik er gewoonweg niet uit hoe ik mijn nieuwe 40G harddisk kan partiteren en formateren in de volgende hoeveelheden:
1e van 5G voor opslag W98SE of XP home
2e van 5G voor backup van bovenstaande
3e van 30G voor data opslag documenten, MP3, etc.
Kan iemand mij stap voor stap vertellen hoe ik dit moet doen met gebruikmaking van FDISK. En dan bedoel ik ook echt stap voor stap.
Ik heb via internet diverse voorbeelden gekregen hoe het zou moeten, deze gevolgd maar ik loop vast!
De meeste tips zijn geschreven voor mensen met verstand van computers en niet voor leken!
Dus is er iemand die stap voor stap kan uitleggen zodat ik tot bovenstaand resultaat kom, ik zou je erkentelijk zijn.
groet,
Jean
1e van 5G voor opslag W98SE of XP home
2e van 5G voor backup van bovenstaande
3e van 30G voor data opslag documenten, MP3, etc.
Kan iemand mij stap voor stap vertellen hoe ik dit moet doen met gebruikmaking van FDISK. En dan bedoel ik ook echt stap voor stap.
Ik heb via internet diverse voorbeelden gekregen hoe het zou moeten, deze gevolgd maar ik loop vast!
De meeste tips zijn geschreven voor mensen met verstand van computers en niet voor leken!
Dus is er iemand die stap voor stap kan uitleggen zodat ik tot bovenstaand resultaat kom, ik zou je erkentelijk zijn.
groet,
Jean