Geplaatst door xtentic
Waarschijnlijk omdat hij daar ofzo gebanned is of veel reacties op zijn slechte scripts heeft gehad?
Nee, niet daarom.
[...] anders zou ik niet kunnen voorstellen dat je daar niet heel zou moeten gaan, zitten meer PHP experts en freekers dan hiero
Wat dacht je van dat 85% van de scripts daar twee jaar geleden door mensen gemaakt werden die nog geen maand PHP ervaring hebben ? Je kan je voorstellen dat die scripts totaal niet netjes geschreven werden gezien in het begin NIEMAND juiste voorlichting krijgt dankzij rampzalige PHP / MySQL tutorials op 't net, ook geschreven door beginners (maar deze beginners zijn twee maand bezig !), waardoor ze de meest afschuwelijke scriptingtechnieken aangeleerd hebben en in die scripts hebben verwerkt ?
Vervolgens gaan nieuwe beginners naar die site, zien dat script, gaan er vanuit dat dat HET VOORBEELD is en dat dat DE manier van PHP'en is.
En nou moet ik zeggen dat masterprut wel een beetje koppig is, de script library van phpfreakz is wel aardig opgeruimd (let op: er zitten nog steeds *****scripts tussen, maar wel veel minder dan twee jaar geleden, toen postte iedere randdebiel zijn gastenboek / poll scriptje waardoor je al gauw 200 gastenboekjes had (en geen van allen werkte goed natuurlijk), maar tegenwoordig zijn er minder *****scripts). Ik zit nog niet in de stage dat ik phpfreakz nou aanraad als plek om PHP te leren, daar geef ik die link naar wikipedia (
deze) voor, maar ik kan atm wel met phpfreakz leven
Overigens, waarom hier minder 'freekers'/experts zitten: het is hier geen zak aan.