kan iemand mij helpen met vuze?? is sloom..

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het spel geinstalleerd gekregen maar hij deed het niet..
dus heb hem maar gekocht :)
toch nog bedankt heb in iedergeval een hoop opgestoken!!

groetjes

kan ik deze vraag op 1 of andere manier verwijderen? want anders krijg ik steeds emailtjes als er op deze vraag word gereageerd!

Dat is omdat je dat hebt ingeschakeld bij je profiel. Kan je zelf wijzigen.

Maar wat werkte er niet dan? Crack plaatsen vergeten? Alles stond toch duidelijk in de nfo.

Maakt ook niet meer uit, je hebt em al gekocht.

sjonge jonge!! nou weet ik het egt niet meer.. ik heb het spel in de winkel gekocht!!
alles van die razor 1911 er af gegooit het spel geinstalleerd en toch doet hij het nog niet..
als ik het op start doet hij dit (zie foto)

snapt iemand wat er aan de hand is??

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    49,5 KB · Weergaven: 21
Hoe heb je de gedownloade versie verwijdert?

Echt alles moet weg, eerst via configuratiescherm en dan software en vervolgens kijken of er iest is blijven hangen.

Die foutmelding valt niets uit af te leiden. En kan je pc het spel aan?

ik heb het via software geunstalleerd en derna gekeken of ik nog een map zag maar dat zie ik ook niet

JAAA!!:p
Die vraag weet ik je moet naar die torrent gaan op vuze en (als je hem nog niet verwijdert hebt) kun je rechtermuisknop klikken en dan verwijder extreem.
Daar staat verwijder torrent en data ofzoiets zo doe ik dat altijd is alles meteen weg als je het dan bij de prullebak ook hebt weggegooid.

JAAA!!:p
Die vraag weet ik je moet naar die torrent gaan op vuze en (als je hem nog niet verwijdert hebt) kun je rechtermuisknop klikken en dan verwijder extreem.
Daar staat verwijder torrent en data ofzoiets zo doe ik dat altijd is alles meteen weg als je het dan bij de prullebak ook hebt weggegooid.

Beter lezen...

Het ging om het verwijderen van het geinstalleerde spel en niet om het verwijderen van de torrent en de torrent data!

deze topic kan gesloten worden!
ik gebruik nu utorrent en heb met simple portforwarding een poort geopend en hij werkt nu prima

dankjewel!

Het is voldoende, de status van de vraag op "Opgelost" te zetten rechts onder op de pagina en een berichtje achter te laten. Topics worden alleen gesloten, als deze tegen de voorwaarden zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan