kan iemand sof 1 hosten met een router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
ik ben al sinds ik adsl heb bezig met zoeken naar iemand die mij kan vertellen hoe je in soldier of fortune een non-dedicated server kan maken.

tot nog toe is het nog steeds niet gelukt, ik kan wel hosten met andere spellen (dus geen firewall die aan staat) maar het lukt niet met soldier of fortune 1`

ik weet de poorten voor sof 1 maar als ik die open dan kan ik nog steeds niet hosten en ik kom er maar niet achter wat er nu mis is

kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen?

bvd

Adsl

Je hebt een vast ip adres bij je provider, in de router die je eventueel hebt staat wel dat jij in het netwerk de server bent, je moet in dit geval jouw ip adres in het netwerk doorgeven als server adres.

Je hebt mischien niet alle poorten open staan, je weet er mischien niet allen voor het spel.

Ik heb het spel niet anders had ik het kunnen proberen.

grtjs jjw

het zou inderdaad kunnen dat ik niet alle poorten weet want de sites die hierover informatie geven geven vaak ver uiteenlopende poorten op

ik heb 3 computers in huis allemaal met een eigen intern ip en een extern ip voor allemaal.

ik weet dat ik de poorten open moet zetten naar het interne ip (van de betreffende computer in mijn netwerk) waarop ik wil hosten dus dat had ik al gedaan (ook al omdat dit moest met die andere spellen die ik wel kon hosten)

de spellen die ik wel kan hosten zijn worms armageddon en warcraft III
bij worms moet je in het spel zelf nog iets aanzetten naast de poorten die je opent (nl. -force ip- met je externe ip adres ingevuld)
en bij warcraft hoeft dat niet maar daar kun je in het spel zelf kiezen welke poort je wilt gebruiken om te hosten

dit vertel ik omdat misschien dan iemand weet of je misschien ook in sof zoiets hebt

Site

Welke site wordt er op de doos gezet voor informatie, ik wil ook wel eens kijken.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan