Kan ik 3e scherm aansluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

czorn

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Berichten
127
Ik heb een Radeon 9700 grafische kaart in mijn computer.
Daarop kan ik twee schermen aansluiten.
Nu wil ik een derde scherm aansluiten.
Kan ik er zo maar een extra grafische kaart instoppen? Of geeft dat problemen?
Er zit ook een geintegreerde grafische kaart in maar die heb ik in de bios uitgeschakeld.
Cees.
 
Als het goed kan dat wel
maar je heb best kans dat je pc wat trager wordt en dat het beeld van de ene verschild met de ander dmv resolutie en kleur
 
zijn er niet van die verloop stukjes...? dat je dus van 1 VGA aansluiting 2 aansluitingen maakt...?
 
Die zijn er wel maar dan kun je je desktop niet vergroten over 3 monitoren. En dat is waarschijnlijk wat hij wil.
 
3 schermen

Het is de bedoeling mijn Microsoft flightsimulator over drie schermen weer te geven.
De cockpit, throttel(gashendels), ATC-scherm, GPS scherm (waar je je ter wereld bevindt), weer-radar.etc.
 
Re: 3 schermen

Geplaatst door czorn
Het is de bedoeling mijn Microsoft flightsimulator over drie schermen weer te geven.
De cockpit, throttel(gashendels), ATC-scherm, GPS scherm (waar je je ter wereld bevindt), weer-radar.etc.
dan zou ik zo'n kabeltje nemen zoals ik al eerder zei en dan voor MFS dat progje downen :)
 
Ik denk dat ik maar gewoon zo'n kaart ga kopen en kijken of het werkt.
 
Ik heb dateen keer gezien die vvor flichtsim een aparte pc had staan met vier pci videokaarten, maar dat was ook het enige wat hij deed met die pc.
dus moet het kunnen.

Groeten Oossie
 
meedere schermen

Hoi,

Ik kan je verzekeren dat als je per scherm een pci grafiache kaart in de pc stopt dat flightsim gewoon perfect blijft draaien. Ik zit nl bij de flightsim club DFSO en daar werken we zelfs met 5 monitoren op 1 pc. Dus gewoon een pci kaartje erbij stoppen, scherm aansluiten en je kunt alles undocken naar het andere scherm. PERFECT
 
Dank je wel Nicoline, ik ga het gewoon doen.
Draai nu met twee schermen op 1 radeon 9700 kaart.
Op een aparte computer heb ik FS navigator en Teamspeak staan. Het zou wel leuk zijn om throttel en andere zaken op een vierde scherm er bij te hebben.
Cees. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan