kan ik battlefield 3 draaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neder1

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2009
Berichten
50
hallo, ik ben van plan om battlefield 3 te kopen maar ik weet niet of mijn laptop dit spel wel kan draaien, ik heb al op canyourunit.com gekeken en die zegt dat het niet gaat, maar uit ervaring weet ik dat canyourunit het zeg maar nog nooit goed gehad heeft.

gegevens:

Acer aspire 5738G
4 GB RAM
intel duo core processor T6600 2.2 GHz
ATI radeon HD4570 512 MB (tot 1.7 GB ? weet niet wat dat wil zeggen)
Windows 7 32-bit

alvast bedankt !
Dennis

ps. met kunnen draaien bedoel ik dus gewoon afspelen met laagste graphics
 
Theoretisch gezien zou het moeten kunnen maar om te gaan gamen met een laptop raad ik sowisoo af en hij is echt aan de lichte kant op battlefield te gaan draaien ik zou het niet doen
dit zijn de minimum specs
Minimum System Requirements
OS: Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
Graphics card memory: 512 MB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Recommended System Requirements
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
Graphics card memory: 1 GB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
bron: http://www.technoid.nl/gaming/2011/06/specificaties-pc-versie-battlefield-3-vrijgegeven/
 
[...]ik heb al op canyourunit.com gekeken en die zegt dat het niet gaat, maar uit ervaring weet ik dat canyourunit het zeg maar nog nooit goed gehad heeft.[...]

Misschien mag ik daar mijn visie op geven: Als canyourunit.com aangeeft dat het wél kan (op lage instellingen), dan weet ik uit ervaring dat het vaak niet eens goed/fijn werkt.
Dus geldt ook: Als canyourunit.com aangeeft dat het niet kan, dan kan het echt niet.

Tijs.
 
Danny, serieus, aan zo'n reactie hebben we dus helemaal niks. Ik kan je nu de grond in gaan branden dat je een fanboy bent en dat de PS3 zwaar verouderd is, maar daar heeft niemand wat aan.

Het spel gaat van geen meter draaien, je CPU is te langzaam (3Ghz Dual Core aangeraden) en je videokaart is uit het budgetsegment.
 
@Neder1: Het zal eens tijd worden dat je een terugmelding geeft, zodat de vraag kan worden afgesloten. We zijn nu meer dan 2 maanden verder!

Tijs.
 
ik was zo stom om het te kopen en hij draaide hem niet fatsoenlijk, laagste graphics alleen en dat zag er niet uit.

groeten dennis
 
@Neder1: Bedankt voor je terugmelding. :thumb:

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan