Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt het gewoon proberen. Start de PC niet/of slaat ie uit dan wordt het tijd voor een andere.
Op mijn HD4870 (Sapphire 512MB) zitten een aantal LED'jes, als die 2 blijven branden dan is er iets met de stroomvoorziening niet oke.
Je kunt het gewoon proberen. Start de PC niet/of slaat ie uit dan wordt het tijd voor een andere.
Op mijn HD4870 (Sapphire 512MB) zitten een aantal LED'jes, als die 2 blijven branden dan is er iets met de stroomvoorziening niet oke.
en aanvulling:Ik zou het niet proberen.
De voeding is niet echt goed te noemen. En dus te zwak voor een HD4870.
Dat is dus waarom ik meer info nodig had.
Coolermaster....Off-topic
LoL @ dat filmpje van corsair.
Ik vind het altijd raar om een "reclame" filmpje blind te vertrouwen.
(getest door corsair en het staat op hun eigen site, niet onafhankelijk)
Gewoon reclame is voor Corsair voedingen.
"wij van WC eend adviseren WC eend"
Je weet niet HOE ze het getest hebben.
Langzaam opbouwend, gelijk in 1 keer vol belast, de methode ,je weet het geteste merk niet ect.
Misschien was het wel een bekent probleem van die voeding, who knows.
Er is idd wel degelijk verschil tussen merken voedingen, maar dat ze zo opeens uit elkaar klappen (binnen 1-2 minuten).. geloof ik niet.
Ziet er eerder uit of ze een harde kortluiting maken aan de secundaire kant.
Ze laten alleen de voeding zien en niet de test rig ect.
Vind het dus een dubieus filmpje
Ik heb mijn systeem ook gewoon goed kunnen draaien (ongeveer een maand) op een 500W igreen van CM. Systeem was ook overbelast, maar dat merk je wel aan de temp en het geluid van de voeding. Maar uitelkaar klappen? nee.
Een systeem met een Q6600 en HD4870 overklokt gaat dus echt wel in de buurt van het maximum van de Recom voeding komen.On topic:
Persoonlijk zal ik het gewoon proberen. Temp en geluid van de voeding in de gaten houden. Is het te warm of gaat hij flink lawaai maken, Kun je altijd nog heel makkelijk naar de locale pc boer lopen en een nieuwe voeding halen.
En een systeem is heel zelden VOL belast. (CPU + Grake op 100%)
Dit gebeurt niet tijdens zware games, Dan is je graka wel zwaarder belast als je cpu, maar nog steeds niet 100%.
En bij zware applicaties dan is het omgedraaid.
enige waar ik kan denken als het systeem MAX belast wordt is bij Benchmarking. Maar bij normaal / gamen niet.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.