• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kan ik dit Forum vermelden in een project?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfranken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Berichten
349
Het project waar ik al een tijdje mee bezig ben, en waarvoor ik de nodige hulp heb gekregen vanuit deze groep, ga ik verspreiden onder een aantal mensen. In het sheet wil ik graag de namen opnemen van personen die hebben geholpen om het tot stand te brengen. Vinden jullie het goed als ik daar ook het Helpmij.nl-Forum bij vermeldt?
Vriendelijke groet Marij.
 
Hoi Marij,

Het vermelden an het Forum is geen probleem.
Het vermelden van namen is wel een probleem.....dat zul je aan de personen zelf moeten vragen.

Wij zouden het wel leuk vinden als je een exemplaar naar ons zou willen sturen.
Dat kan dan digitaal naar bestuur@helpmij.nl

suc6.
 
Hoi Marij,

Het vermelden an het Forum is geen probleem.
Het vermelden van namen is wel een probleem.....dat zul je aan de personen zelf moeten vragen.

Wij zouden het wel leuk vinden als je een exemplaar naar ons zou willen sturen.
Dat kan dan digitaal naar bestuur@helpmij.nl

suc6.

Ik was ook niet van plan om specifieke namen te noemen, maar gewoon de naam van het Forum. Er hebben al zoveel mensen op mijn vragen gereageerd, en die ben ik allemaal dankbaar. Bovendien kunnen jullie nog wel meer vragen verwachten ben ik bang. Ik heb regelmatig de neiging om het bestand verder uit te breiden :)

Ik wil liever niet het programma op zich sturen, maar wel een PDF-bst zodat je kunt zien hoe het eruit ziet. Aangezien het met astrologie te maken heeft lijkt het me leuk als ik het een bepaalde datum kan meegeven die voor jullie enige betekenis heeft. Misschien de oprichtingsdatum van he Forum?

Marij
 
PDF perfect.
en ja de oprichting datum mag....
 
Exacte datum weet ik zo niet.

eerste ingeschreven verenigingslid is op 20-3-2003
 
Bij deze: 26 juli 1999 is de officiële inschrijfdatum bij de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland
 
Bij deze: 26 juli 1999 is de officiële inschrijfdatum bij de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland

Dit vind ik een hele mooie datum !
Het programma gaat nl over de Heilige Kalender van de Maya's, en het Nieuwe Jaar van deze kalender begint altijd op 26 juli.

Nog iets opvallends: Met die datum heeft deze Helpmij-groep IX als Zonnezegel (te vergelijken met een Sterrenbeeld). En ook mijn Zonnezegel is IX. Dat vind ik wel grappig.:D

Het PDF-bestand heb ik ondertussen opgestuurd.
Groetjes Marij
 
Laatst bewerkt:
Dit vind ik een hele mooie datum !
Het programma gaat nl over de Heilige Kalender van de Maya's, en het Nieuwe Jaar van deze kalender begint altijd op 26 juli.

Nog iets opvallends: Met die datum heeft deze Helpmij-groep IX als Zonnezegel (te vergelijken met een Sterrenbeeld). En ook mijn Zonnezegel is IX. Dat vind ik wel grappig.:D

Het PDF-bestand heb ik ondertussen opgestuurd.
Groetjes Marij
Ik heb nog niets ontvangen
 
Ik heb nog niets ontvangen

Ik heb het toch gestuurd naar het door jou opgegeven emailadres. Als attachment.
Je had het over "digitaal" sturen. Bedoel je daar iets speciaals mee?
Het bestand is 155kb. Kan ik dat hier mee uploaden?
Marij
 
Ik heb het wel ontvangen.
zal eens kijken of de pdf hier geplaatst kan worden.
 

Bijlagen

  • Maya-sheet_Help.nl-Forum_06-01-2008.pdf
    154,5 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Correctie, ontvangen.
 
Een kleine aanpassing s.v.p. je spreekt over help.nl forum maar het is helpmij.nl forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan