kan ik eender welke pagina weergeven in een iframe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterdhaens

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
hallo

kan ik eender welke pagina weergeven in een iframe of moet deze pagina zodanig gemaakt zijn dat deze iframe toelaat
ik zou een brochure die op een andere website staat willen weergeven in mijn website

alvast bedankt

je kan vrijwel elke pagina in een iframe zetten, tenzij hier erg handig ingecodeerd is dat dit niet mag. bij de meeste paginas is dit echter niet het geval, maar gewoon een kwestie van uitproberen dus.

de meeste paginas zijn overigens niet ontworpen om in een iframe geplaatst te worden dus wellicht zal de pagina niet passen en zullen er scrollbars ontstaan

Hoi peterdhaens,
... een brochure die op een andere website staat willen weergeven in mijn website
.
Ehm, met de kanttekening dat je dan wel vooraf de (aantoonbare, schriftelijke) toestemming van die andere site nodig hebt, want brochures e.d. vallen onder het copyright en mogen niet zomaar integraal overgenomen worden; ook niet in een iframe.
Zo niet, dan loop je het risico op een rechtszaak en een flinke schadeclaim (dat kan in de duizenden EU lopen). Euh! :shocked:

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan