Kan ik het volgende bestand verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke drivers, ik heb 3 kandidaten genoemd...

Tijs.

Bovenste twee linkjes, omdat ik niet wist welke te kiezen van de onderste linkjes, dus het moederbord en de realtec lan apparaat.

Laatst bewerkt:
Ok, wat zegt Apparaatbeheer (onder Netwerkadapters) over die Realtek? Als correct werkend?

Indien ja, klik op die Realtek en druk dan op de DEL toets op je toetsenbord. Niet het vinkje zetten dat ook de (huidig) driver verwijderd moet worden.

Zodra de netwerkkaart verwijderd is, de pc/laptop herstarten en kijken of het dan beter gaat (het Realtek apparaat wordt dan automatisch met de huidige driver geherinstalleerd met standaard waarden).

Tijs.

Gedaan lijkt er niet op dat er verschil in. Ik kan alsnog geen afbeeldingen zoeken in Google. Ook kan ik geen verbinding maken met bijvoorbeeld de Facebookchat. Ik neem aan dat je niet even via een programma in mijn pc wilt kijken?

- Update onboard Realtek LAN driver.
Staat bij bios versie 6.1, welke erin zit zou je met Speccy moeten kunnen zien.
https://www.piriform.com/speccy/download

Mocht het probleem er eerst niet zijn geweest hoef je hier verder geen aandacht aan te besteden, was het al gelijk na aanschaf dan zou je een bios update kunnen overwegen door iemand met verstand van zaken want het is niet zonder risico.

Volgens mij heb ik net mijn bios up gedate. Ik geef op, waarom moeten computers altijd kapot gaan :(. Ik heb hier duidelijk geen verstand van. En heb nog steeds geen idee waar het aan ligt, voor mijn gevoel is het verbinden alleen nog maar slechter geworden.

Ik heb gekeken en er is wel een update (internet Explorer 11) die niet geïnstalleerd kan worden. Foutcode 9c59. Kan dit het probleem zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan