Kan ik met een KPN abonnement de Thomson routers vervangen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjge
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjge

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Zie de titel. Wij hebben een KPN abonnement, en we hebben Thomson routers, en daar zijn we niet tevreden over (ik formuleer het maar even netjes). Kan ik een andere router kopen, gewoon in de winkel, en die instellen, of gaat dat niet bij KPN?
Het gaat uiteraard in de eerste plaats over netwerktoegang, een modem zou in ons geval ook nog voldoen, want er staan Zyxel routers achter.

Laatst bewerkt:
nee anders kan je geen tv meer kijken maar je moet dan een kabeltje op de kpn hangen het gaatje het wan sluit daar je nieuwe router op aan en dan kan je daar je pc's aan hangen met een utp de kabel voor de tv moet aan de thomson want ik heb zelf kpn

Als het niets anders is, dan kunnen we daarmee leven-- we willen alleen Internet, en alleen een modem zou al genoeg zijn, want we hebben zelfs al een router met firewall

Laatst bewerkt door een moderator:
o oke maar je moet je router met een kabeltje vast hangen op de wan poort van je thomson dan kan je daar je internet mee doen en die thomson voor je televisie

Nou nee, we hebben domweg helemaal geen TV, en dat willen we ook niet. we willen die Thomson weg hebben. Mijn vraag is dus, of ik gewoon in de winkel een doosje kan kopen, pak ' m beet een Fritz!Box en of dat gewoon gaat werken. Niz TV, gewoon Internet. Als die rottige Thomson er maar tussenuit kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan