kan ik met en Quad Q6600 pro street aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
kan ik met de intel core 2 quad q6600 need for speed pro street aan of een ander spel die meer dan 2,4 ghz nodig is want ik zat te twijvelen tussen intel cor 2 duo e8400 of die quad q6600

greetz kvbmaster

ja deze is 2.40GHz
spelen die meer nog heben dan dat heb ik nog niet gezien

Laatst bewerkt:
owke dus de e8400 is beter voor spellen? en zou dit moederbord er dan goed voor zijn Asus P5K-VM of raad je dan een andere aan

ik heb ff gezocht en zag een nog mooier moederbordje namelijk deze: Asus P5E-VM HDMI
en die heeft pixel en vertex shader 4.0 en 384 mb videogeheugen en directx 10.0 en wat ik nu heb is 64 mb videokaart en 9.0c directx en pixel en vertex shader heeft die niet eens dus dat zou voor mij al een hele verbetering zijn en kan ik in daarna gaan sparen voor een andere videokaart:p

Prima!

Ik heb trouwens zelf wel de intel core 2 quad Q6600 4x2.4, (met 2 Gb RAM en een 8800GTS 640 Mb) en NFS Prostreet draait hierop prachtig!

Alleen, het gaat dus echt niet werken met die onboard video chip, maar ja, dit is echt weer zo'n topic vol met onzin antwoorden...

need for speed pro street ben je 2.8 ghz nodig of 3 ghz in iedergeval meer dan die 2,4 ghz

denk je echt dat je met een Q6600 2,4ghz pro street niet aankan, ff btw. die 2.8ghz bedoelen ze een P4 en niet een Quad. die Quad zijn 4 procesoren van 2,4Ghz. dus die kan het met gemak aan :thumb: ..

grtz

Ik heb zelfs met mijn athlon 3800+x2 prostreet gespeeld.Ik begrijp uberhaupt niet hoe mensen
erbij kunnen komen dat je met een Q6600 prostreet niet aankan.

idd, ik heb ook een Intel E4300 1.8Ghz , en een 8800GT , need for speed pro street 50-90 fps , dus dat loopt met een van de langzaamste dual-cores nog prima

Onder andere ja.
Wie zegt dat jouw fotobewerkingprogramma gebruik maakt van een processor van vier kernen.
Veel software moet nog worden ontworpen voor dit type cpu.

Er wordt hier alleen maar gekeken naar de MHz en niet naar het type cpu.
En een Quad heeft vier processoren??

Erg veel klok en klepel stellingen in dit topic inderdaad.

BluRay, Frisian zegt helemaal niet dat een Quad 4 processors heeft.... Wat het wel verwarrend maakt, is dat Frisian verzuimt te melden wat een Quad dan WEL heeft.

Maar laten we het een beetje leuk houden hier. :)

Wel ben ik het met je eens, dat het erg vervelend is, wanneer iemand tussendoor meldt dat er "onzin antwoorden" gegeven worden, zonder te melden wat hij dan precies onzin vindt. Dat werkt niet mee aan een goede sfeer op Helpmij. En zo'n opmerking helpt niemand verder. Zelf had ik ook de neiging boos te reageren na zo'n opmerking. Mijn goede ervaring in het verleden met de deskundigheid van "mrmusic", hebben mij daarvan echter weerhouden. Ik ben al jaren op dit Forum en ik ben hier al vaak, ook met grote problemen, heel goed geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan