Kan ik met mijn huidige Voeding deze CPU draaien?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

StriFe

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2011
Dit is mijn huidig systeem: Mijn Huidig Systeem

Nu wil ik mijn CPU vervangen naar een AMD Phenom II X4 965 BE. Zou dit lukken?? Ik heb het al uitgeprobeerd met een PSU Calculator, maar ik hoor van meerdere mensen, dat je daar nooit vanuit moet gaan.

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen!!

Je moet natuurlijk wel opletten of de CPU dezelfde Socket Heeft Als Je Moederbord...
maar het zou wel moeten lukken :)

Ik denk dat geen probleem is.Heb laats een keer een test gezien met een I7 opstelling en een 5770 kaart.daar zou onder stressed het systeem 223w verbruiken.
Die 483w kan ik me echt niet voorstellen gezien jou systeem.

Naja minimale eisen voor deze 5770 volgens de doos was minimaal een 450 Watt Voeding :) en alsnog als het 483 Watt zou zijn, mag dat toch geen probleem opleveren, aangezien het een 80Plus voeding is waarbij 480 Watt 80% is van het maximale.

Daarom zei ik ook dat vrienden van mij zeiden ga nooit af op PSU Calculators, maar goed m'n huidige cpu is 89 Watt en de nieuwe 125 Watt vandaar dat ik het vroeg. Dus kan je het toevallig ook garanderen dat het genoeg is?? Ik wil niet zeurderig overkomen, want ik heb alleen maar geld voor een nieuwe CPU en wil het gewoon zeker weten of m'n PSU genoeg is, vandaar :)

Is genoeg.Daar ben ik van overtuigd.Het is een goede voeding van je met 2x 20amp op de 12 volt lijnen.
De videokaart vraagt:Max. verbruik ca. 108 Watt (bij volledige belasting)
Tel daar de cpu bij op en je weet wat de belangrijkste elementen vragen.Dan weet je wat je over hebt voor de rest.En die vragen niet zoveel.

Okay thanks voor je geduld en informatie!! dan kan ik het binnenkort gaan kopen ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan