Kan ik mijn opstart pic ook veranderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendridevries

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2005
Ik heb een packerd bell maar ik wil de opstart pic graag veranderen in PACKERD HELL, hoe kan ik dit doen??:D ;) :p :mad:

volgens mij wil hij zijn opstart scherm veranderen.:o

Dat wilde ik ook net zeggen. Ik weet wel dat je dat soort dingen met style_xp kunt veranderen. Weet niet of dat met een eigen plaatje van Packard Hell ook kunt veranderen.

sorry :8-0:
verkeerd gelezen.

Ik haal dat bericht ook maar weg.

Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd, maar kan het niet vinden

ik heb het geprobeerd met uitvoeren, alleen ik kan de map niet vinden van windows

Re: Ik heb het geprobeerd, maar kan het niet vinden

Geplaatst door hendridevries
ik heb het geprobeerd met uitvoeren, alleen ik kan de map niet vinden van windows

Is maar goed ook want ik had je verkeerd begrepen.
Ik dacht dat je wat anders wilde veranderen namelijk je tekst boven internet explorer.

Laatst bewerkt:
je zal dan eerst in bios de optie bootlogo/bootscreen
moeten verwijderen
en dan zo tanja zegt met style-xp of andere gebruiken

Hoe kan ik het bootlogo verwijderen dan?? en hoe kan ik dan een ander opstart plaatje krijgen??:8-0:

Ga naar start>uitvoeren>typ regedit>HKEY_USERS/.DEFAULT/Control Panel/Desktop/
En vond 'm ook onder HKEY_USERS/.S-1-5-18/Software/Microsoft Windows/CurrentVersion/Themes/LastTheme/
Sleutel: Wallpaper.
op wallpaper dubbelklikken en de waarde leeg maken.
ik hoor het nog.

maikel9 is denk dat hendridevries zijn bootlogo wil veranderen zou mij verbazen dat je dat moet veranderen in register
ik heb de mijne in den tijd veranderd in bios

op welk pb logo wil je veranderen als xp als is opgestart of niet
want zelf zonder os kwam het erop

Als ik de 2e optie doe dan staat er bij wallpaper al geen waardegegevens, kan ik daar gewoon de link van een ander plaatje heen doen?? als ik de comp. dan opnieuw opstart laat hij dan DIRECT in het begin dat plaatje zien??

hij wilt dat paarse schermpje verwijderen met packard bell daar staat leer enz.
komt toch voor je xp scherm?

Als ik mijn PC opstart dan zegt hij eerst wat voor video kaart ik heb en dan laat hij een plaatje zien met daaronder de keys naar de bios een boot setup. dat plaatje wil ik graag veranden.

dat gaat volgens mij ja.
nu staat er in die waarde C/windows of niet?
in de map windows staan de desk,desk1 desk 5 en die zijn de pb platen dus vul het maar in.
je kunt dat plaatje ook in c zetten.

Als ik mijn PC opstart dan zegt hij eerst wat voor video kaart ik heb en dan laat hij een plaatje zien met daaronder de keys naar de bios een boot setup. dat plaatje wil ik graag veranden.

is dat een paars plaatje?

En vond 'm ook onder HKEY_USERS/.S-1-5-18/Software/Microsoft Windows/CurrentVersion/Themes/LastTheme/

Bij deze waarde staat nix ingevuld!!!

Nee het is geen paars plaatje, het is zwart met witte letters en inderin staan de keys voor boot en bios. ik zoek het plaatje wel eens op google.

Bij deze waarde staat nix ingevuld!!!

Dat is ook een paarse waar die sleutel van is en die heb je er al af.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan