Kan ik mijn tv speaker op mijn pc aansluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacovdp

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Berichten
7
Hallo,

Ik heb vandaag nieuwe speakers binnen gekregen alleen heb ik door domweg niet goed te lezen inplaats van pc speakers, tv speakers gekocht:(. Nu is mijn vraag kan ik die tv speakers op mijn pc aansluiten zo ja, welke kabeltjes heb ik dan nodig?

Hier wat informatie over mijn speakers :


JBL 5.1 Surround-systeem SCS-140

De JBL SCS 140 is een compact 5.1 surround-systeem, bestaande uit vier 2-weg satelliet luidsprekers, een 2-weg center en een actieve subwoofer.
Klein van formaat met een groot surround-systeem. Duidelijke en ook een nauwkeurige tweeterweergave, geacccentueerde dialogen via het center en een ontzettend zware bas - dit is het spul waarvan Hollywoods-dromen uitkomen.
De bij JBL Cinema Sound samengestelde membranen zijn gemaakt van cel***ose-verbindingsmateriaal, dankzij zijn polymeer coating, ondanks zijn lichtgewicht constructie, zeer stijf en maakt een gelijkmatige kolfvormige membraanhub mogelijk, die zijn eigen resonantie elimineert. De bas respons werkt strak en precies. De extreem dunne en weerstandsbestendige dometweeter, gemaakt van titaan-verbindingsmateriaal, garandeert een super precieze, vervormingsvrije tweeterweergave, zelfs bij een hard volume. De actieve subwoofer is met een aan de computer geoptimaliseerde basreflexbuis uitgerust, dat het overdrachtsbereik naar beneden aanzienlijk uitgebreid, en gelijktijdig de ongewenste ruis door luchtturbulentie tegenhoudt.
De JBL SCS 140 is de ideale partner voor uw AV-receiver.

Omvang levering:
Actieve subwoofer
Centerspeaker
4 satellietspeakers
Luidsprekerkabel
Wandhouder
Subwoofer-kabel (cinch)

Highlights

4 sattellieten: ieder met 50 W max. belastbaar
Center: 70 W max. belastbaar
Actieve subwoofer: 1000 W uitgangsvermogen
Uitvoering:

Actieve subwoofer met 200 mm luidsprekerframe
Satelliet-luidspreker met 75 mm-middenspeaker en 12 mm-titaanlaminaat-tweeter
Center-luidspreker met twee 75 mm-middenspeakers en 12 mm-titaanlaminaat-tweeters
Ideaal voor ruimtes tot 30 vierkankante meter
Afm. subwoofer: 280 x 111 x 95 mm (bxhxd), Center: 194 x 83 95 mm (bxhxd).

Technische specificaties

Inhoud: 1 Set
Kleur: Zilver
Zwart
Max. belastbaarheid (muziek): 1 x 100 W + 4 x 50 W + 1 x 70 W
Frequentiebereik: 35 - 20.000Hz
 
RCA_RCA_Audio_25_Ft.jpg

1 kabel hetzelfde als hierboven alleen in plaats van wit/rood allebei de kanten bruin

en voor de rest alleen speaker kabels die de speakers naar de subwoofer begeleiden
 
Ja... het plaatje laat tulpstekkers zien.

Dus je hebt één kabel met een bruine tulpstekker aan twee kanten...

En "en voor de rest alleen speaker kabels die de speakers naar de subwoofer begeleiden". :confused:

Ik kan me niets voorstellen bij "begeleidende speakerkabels voor een subwoofer". Speakers begeleiden naar een subwoofer?

Probeer eens goed te beschrijven wat voor stekkers en soorten kabels je waaraan hebt zitten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan