kan ik na xp installatie TMP bestanden verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Na een schone installatie van xp staan er onder C: een aantal bestandjes zoals bijv.
NV16721160.TMP. Ze beginnen allemaal met NV en eindigen allemaal op TMP.
Kan ik deze zonder problemen te krijgen verwijderen??
mvrgr. Martin.

Om alle risico te vermijden zou ik Schijfopruiming van Windows XP gebruiken.
Start, Alle programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset, Schijfopruiming.

Als het veilig is om de installatiehulpprogramma's te verwijderen, gebeurt het ook.

Ik heb schijfopruiming (alleen de eerste 2 zaken waren aangevinkt) laten lopen, maar die bestandjes staan er nog in.

Tja, dat helpt niet veel. Kijk even mee:

(Klik voor vergroting.)

Op z'n minst Tijdelijke bestanden moet aangeklikt worden.
De andere mogelijkheden beslis jij, maar het is veilig om ze allemaal aan te vinken.
Als de schijfcontrole klaar is, zou ik de PC herstarten.
Daardoor verdwijnen tijdelijke installatiebestanden ook vaak.

Nee, de bestandjes blijven heel eigenwijs staan. Het zijn bestandjes waarbij staat:
nvusmb - NVIDIA uninstaller utility.
Ik vind het zo raar omdat ze zomaar ergens verdwaald op de c schijf staan. Ik heb alle drivers geinstalleerd en daar is het een overblijfsel van denk ik.

nvusmb - NVIDIA uninstaller utility.
Voordat je ze verwijdert, kijk voor de zekerheid in Apparaatbeheer bij de Beeldschermadapters. Rechtsklikken op Deze computer, dan Hardware, dan Apparaatbeheer.
Klik op het plusje naast Beeldschermadapters.
Als daar geen gele of rode icoontjes staan, is de installatie van je NVIDIA-kaart gelukt. Verwijder die TMP-bestanden met een gerust hart.

Normaal zet Windows XP tijdelijke installatiebestanden weg in C:\Documents and Setting\Jouwnaam\Local Settings\Temp
De installatie van de videokaart heeft plaatsgevonden voordat de directory C:\Documents and Settings\jouwnaam\Local Settings was aangemaakt.
Vandaar dat zij op de "root" van C zijn gezet.

nVidia maakt tijdens de installatie een mapje aan op je C:\-schijf. Deze kun je in zijn geheel, gerust verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan