• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kan ik, net zoals in Word, in EXCEL werken met 2 formaten papier A4 en A3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HLG

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2016
Berichten
3
LS,

We hebben een offerte sjabloon gemaakt op formaat van A4.

Nu hebben we een pagina met zoveel kolommen dat deze niet meer te lezen valt als deze op 1 pagina staat. En op 2 pagina's is het ook geen gezicht.
Vandaar de vraag of ik ook een A3 liggend kan gebruiken voor slechts 1 pagina.

Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt voor de info,

met vriendelijke groeten,


Rene.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

7 juli 2016.

Ik heb inmiddels het volgende gedaan.

Inderdaad zoals hieronder werd omschreven.

2 tabbladen gebruikt.
allebei als PDF opgeslagen
En dan met behulp combine 2 pdf's 1 complete maken.

Verdient niet de schoonheidsprijs, is omslachtig, maar werkt wel.
 
Laatst bewerkt:
Als je printer A3 kan printen kan je het formaat toch gewoon op A3 zetten?
 
Klopt, maar dan is de rest van mijn offerte ook op A3 en dat is dus niet de bedoeling.
Deze is namelijk geënt op A4.

Bedankt in ieder geval voor de genomen moeite.
 
Dan zou ik de gegevens die op A3 moeten op een ander blad zetten en daar A3 instellen en de rest gewoon op A4.
 
Je bedoelt als in een ander TAB-blad of ander WERK-blad?

In hetzelfde document (lees TAB (blad)) krijg ik het niet voor elkaar. En om later een pagina te moeten toevoegen aan mijn offerte verdient ook niet de schoonheidsprijs uiteraard, maar het zou een optie kunnen zijn.

met vriendelijke groeten,


Rene.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan