kan ik op sommige sites niet meer inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden.
Ik starte vanmorgen mijn laptop op en er verscheen op mijn scherm iets van microsoft Edge waarschijnlijk een of ander opdate Ik heb deze weg geklikt omdat ik wel ander dingen te doen heb Nu blijkt dat ik op verschillende sites nie t meer kan inloggen omdat hij zegt dat ik een verkeerd wachtwoord heb gebruik Ik weet zeker dat ik BV van Klusidee.nl altijd geen probleem heb gehad en nu dus wel ?? Ik heb de update KB4560960 van 11-06-2020 verwijderd en weer opgestart maar hij geeft weer de zelfde foutmelding bij diverse sites
Wat kan ik nog doen verder om hem weer goed te krijgen als voorheen ??
e de waele
 
Voor Windows 10: Configuratiescherm\Systeem en Beveiliging\Beveiliging en Onderhoud\Herstel misschien
 
Ik ga het proberen Ik vraag mij ook af heb ik nu alleen dit probleem ??
e de waele
 
Heb herstel gedaan ik zie wel dat de updates er nu af zijn Maar nu kan ik google chrome weer niet meer opstarten
Wat kan ik daar aan doen Microsoft edge werk wel
e de waele
 
U kan meldingen terugvinden bij Windows logboeken. Zoek daarvoor bij Start naar "logboeken" en ga in de diverse categorieën naar het tijdstip dat u de melding heeft gehad.

Draai de Windows controle met de opdracht "sfc /scannow" en doe malwarescans en spyware scans. Ik hoop niet dat uw computer of accounts worden overgenomen en dat de melding van de browser ging over inloggen vanaf een ander apparaat. Het is geen bekend probleem van de laatste update. Chrome kan je opnieuw installeren maar ik vraag mij af wat het probleem kan zijn.
 
Heb chrome opnieuw geinstalleerd probleem lijkt opgelost morgen zie ik wel wat er gebeurd
 
Heb je geprobeerd de cache van Chrome te ledigen, voor je tot een (drastische) herinstallatie overging ?
Als dat nu heeft geholpen die herinstallatie is dat waarschijnlijk wat veranderd is ... die cache is terug leeg ...
 
Ik heb chrome verwijdert en weer opnieuw geinstalleerd Ik heb verder niets met de cache gedaan Ik kan nu waarschijnlijk niet meer in mijn logboek kijken (had ik gelijk moeten doen dom) ik ga vandaag kijken of alles weer werkt blijft wel de vraag hoe het kan met klusidee??? Ik heb daar niets aan veranderd
 
Als ik kijk bij google chrome bij instellingen >wachtwoorden Dan staan deze er allemaal nog in dat zou goed zijn Maar als ik klik op het bureaublad snelkoppeling bv ING en opent het inlog scherm dan vult hij daar niets in
terwijl het toch in google is opgeslagen ??Wat kan ik daar aan doen ?? Dat is gekomen na herstel denk ik
e de waele
 
Opnieuw invullen , dan zal er een popup verschijnen als deze gegevens niet aanwezig dan wel gewijzigd zijn in de wachtwoord-manager.
Daarna zou het weer als vanouds moeten werken.
 
Werkt niet Ik moet nu alle gebruikersnamen en wachtwoorden opnieuw invullen wat doe ik fout ??
e de waele
 
De cookies kunnen zijn gewist of in ieder geval ontbreken ze. Sites herkennen dan de gebruiker niet.
 
Dus als ik BV 50 cookies heb van veel gebruikte websites en ik wis alle cookies dan moet ik alles opnieuw ingeven ??
Ook vraagt chrome niet om dit dan in te vullen of op te slaan ?
Wat ik ook raar vind is BV bij de ING vraagt hij dit wel en bij AEGON krijg ik het niet voor elkaar hij vraagt het ook niet
e de waele
 
Windows vraagt of wachtwoorden moeten worden opgeslagen en de bank bijvoorbeeld of ze de gebruikersnaam alvast moeten invullen. Als Windows 10 terug gezet wordt naar origineel dan is dat zoals pas geïnstalleerd en dan weet Windows wachtwoorden ook niet meer.

Zonder cookies wordt de gebruiker niet herkend. Het programma Ccleaner kan cookies verwijderen behalve de cookies die u naar een lijst met uitzonderingen sleept.

Zorg dat u weer zekerheid van zeggenschap krijgt over accounts, met nieuwe wachtwoorden en na een spyware scan, want wij kunnen niet achterhalen wat er gebeurd kan zijn en wat het probleem precies is.
 
Ok bedankt. ik zal morgen eens kijken wat er kan zijn Ik heb wel al gekeken bij wachtwoord beheer en alle wachtwoorden staan nog in google ze zijn dus wel bekent maar hij laat ze niet zien op de inlog schema
 
Dat is als je inlogt met het Google account. Je ziet daar dan ook één van jou account afbeeldingen.
 
Ik word hier stapel gek van Nu krijg ik steeds weer de melding dat ik opnieuw moet opstarten om de update KB4560960 te installeren Ik heb deze gisteren verwijderd omdat ik problemen had Nu ga ik weer met deze problemen aan de gang Wat kan ik doen om dit te voorkomen Als ik nu mijn laptop opstart gaat hij deze weer installeren (wat een allende win 10 )
e de waele
 
Bij het overzicht van updates kan je rechts klikken en kiezen voor verbergen. Dan komen de meeste updates voorlopig niet weer.

Kennelijk moet u opnieuw inloggen bij Google en allerlei andere sites zoals Gmail, YouTube, Chrome maken daar dan gebruik van.
 
Ik heb chrome verwijdert en weer opnieuw geinstalleerd Ik heb verder niets met de cache gedaan
Nee, want na de des-installatie is er die natuurlijk ook niet meer - als je daarna herinstalleert maakt Chrome zijn cache opnieuw en is die dus ... leeg !
 
Het werkt nu goed Ik gebruikte de EDGE en chrome door elkaar dat is nu gedaan ik gebruik nu alleen nog chrome en gaat verder goed ik ga de vraag op opgelost zetten
iedereen heel veel dank om mij te helpen voor de oplossing
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan