Ik heb een website gemaakt met studiowebdesign 2. Ik wil nu een logingenerator van argeweb in mijn site zetten, zodat mensen kunnen inloggen in mijn database. Maar kan ik die php code wel plaatsen in een programma als studiowebdesign 2? ik zie de html van mijn sites niet, tenminste ik zou zo niet weten hoe ik dit moet zien in dat programma. Ik Kan WEL via invoegen - webobject - html - en dan de html code invoegen.
Ik wil dus graag de logingenerator van argeweb invoegen. Als ik de code die zij geven invoeg krijg ik wel het loginvenster te zien als ik heb geuploaded, maar daar boven staat dan een aantal lange codes iets van error on line....
Argeweb geeft de volgende aanwijzingen:
U kunt het login systeem ook in uw eigen website gebruiken. Plaats de onderstaande code op de plek waar u de login box wilt weergeven.
<?include( $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/argeweb/login/login_form.php' )?>
Bovenaan uw pagina dient u dan nog wel de onderstaande regel te plaatsen:
<?include( $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/argeweb/login/login_start.php' )?>
Om een pagina volledig te beveiligen voegt u bovenin de onderstaande regel toe:
<?include( $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/argeweb/login/secure_page.php' )?>
U kunt ook stukjes code verbergen in uw scripts. U kunt dit als volgt doen:
<?
if( $_SESSION['login_mail'] and ( $_SESSION['login_ip'] == $_SERVER['REMOTE_ADDR'] ) ){
echo 'U bent succesvol ingelogd.';
}
?>
Vergeet daarna alleen niet om de hierboven genoemde login_start.php regel bovenin uw script te plaatsen.
Kan iemand mij hiermee helpen? ik neem het exact zo over zoals zij zeggen.
Ik wil dus graag de logingenerator van argeweb invoegen. Als ik de code die zij geven invoeg krijg ik wel het loginvenster te zien als ik heb geuploaded, maar daar boven staat dan een aantal lange codes iets van error on line....
Argeweb geeft de volgende aanwijzingen:
U kunt het login systeem ook in uw eigen website gebruiken. Plaats de onderstaande code op de plek waar u de login box wilt weergeven.
<?include( $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/argeweb/login/login_form.php' )?>
Bovenaan uw pagina dient u dan nog wel de onderstaande regel te plaatsen:
<?include( $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/argeweb/login/login_start.php' )?>
Om een pagina volledig te beveiligen voegt u bovenin de onderstaande regel toe:
<?include( $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/argeweb/login/secure_page.php' )?>
U kunt ook stukjes code verbergen in uw scripts. U kunt dit als volgt doen:
<?
if( $_SESSION['login_mail'] and ( $_SESSION['login_ip'] == $_SERVER['REMOTE_ADDR'] ) ){
echo 'U bent succesvol ingelogd.';
}
?>
Vergeet daarna alleen niet om de hierboven genoemde login_start.php regel bovenin uw script te plaatsen.
Kan iemand mij hiermee helpen? ik neem het exact zo over zoals zij zeggen.