kan ik redelijk/goed gamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo,

kan ik hiermee goed gamen? (of tenminste redelijk)?
Naamloos.png

alvast bedankt! :thumb:

MVG Tom

welk spel wil je dan gaan spelen?

hiermee kom je niet echt ver...

EDIT: je komt niet verder dan GTA San Andreas op medium graphics of need for speed carbon op low

Laatst bewerkt:
spiderman 2 doet het prima. ik d8 zelf aan quantum of solace ofzo. maar hij heeft wel 3 gb ram (niet 1 zoals staat bij: fysiek geheugen (weet niet zkr of dat hetzelfde is als ram geheugen))

Nee, je kan hier niet echt op gamen. De videokaart zit in het moederbord en is daarom zeer zwak, GTA San Andreas gaat niet eens lukken met deze PC. Qua processor/RAM moet het wel lukken maar de videokaart verprutst het.

nee quantum of solace gaat niet lukken

@paranoid
je overschat gta san andreas ik heb ook ergens een pctje met 1.8 ghz single core en 2gb ram en een ingebouwde videokaart maar die draait gta sanandreas prima op medium........

Laatst bewerkt:
:thumb:maar spiderman 2 en de demo van tony hawk pro skater 3 doen het prima :thump:

nee quantum of solace gaat niet lukken

@paranoid
je overschat gta san andreas ik heb ook ergens een pctje met 1.8 ghz single core en 2gb ram en een ingebouwde videokaart maar die draait gta sanandreas prima op medium........

Vriend van me heeft een 1,7Ghz Single Core, 2GB RAM, ingebouwde videokaart (Nvidia) en kan het krap aan met lage instellingen + 800x600 res.

@ gast0556

je vraag was toch of je quantum of solace kon spelen?
het antwoord daar op is nee

het antwoord op je vraag of er redelijk op kan gamen is in jouw geval ja, als je zegt dat al die spellen het prima doen (het zijn totaal geen veeleisende spellen)

en je computer is totaal geen gamecomputer, dat je computer rollercoaster tycoon 2 aankan zegt niks.................

De games die je op noemt zijn ook minimaal 4-5 jaar oud. Als je games wilt spelen van 2008-nu dan red je dat echt niet meer. :)

@ paranoid

ik denk wel dat we het samen er over eens zijn dat we in dit topic praten over de pc van gast0556 en niet over de computer van mij of van jouw vriend

Jazeker, alleen je kan je eigen ervaringen gebruiken voor het advies op zijn PC. Wij hebben allebei een gelijksoortige PC meegemaakt die dat wel/niet kon.

@ paranoid

bedankt voor je begrip

verder denk ik niet dat deze topic nog ergens naar toe leid........................

Geen videokaart en een Celeron processor, vergeet dat gamen maar

is er nog een leuk spel wat het redelijk doet? (nightfire doet het trouwens ook prima:thumb: )

Wat wil je nou nog van ons weten dan?
Jij bent er blij mee en vindt dat je er goed op kunt gamen.

Prima dan toch, veel plezier met de pc!

Ik ben het TOTAAL eens met mrmusic
Zijn computer is bagger, en niemand snapt wat hij precies wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan