Kan ik van CD Office 2007 het Outlook programma ALLEEN installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfranken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Ik heb op mijn computer Windows XP SP3, IE7 en Outlook Express 6. Nu kan ik binnen OE geen mails meer verzenden. Kan ook OE6 niet opnieuw installeren omdat ik IE7 heb.

Ik heb geprobeerd om uit Office 2007 alleen Outlook te installeren. Maar er wordt tegelijkertijd ook Word 2007 geïnstalleerd. Terwijl ik die toch had uitgevinkt.

Is het mogelijk om ALLEEN Outlook te installeren? Zoja, hoe moet ik dat dan doen?

Vriendelijke groet
Marij

Kiezen voor aangepaste installatie en daar aangeven wat je wel en niet geinstalleerd wilt hebben

Outlook zonder Word is volgens mij niet mogelijk omdat Word een wezenlijk onderdeel van Outlook is op het moment dat je email gaat schrijven.
Correct me if I'm wrong.

1) Ik heb Word van Office XP op mijn computer staan.

2) Tijdens de installatie kreeg ik wel de melding dat Acces nodig was om Outlook te installeren, dus die heb ik toen erbij aangevinkt. Er kwam geen melding inzake Word.

1) Ik heb Word van Office XP op mijn computer staan.

2) Tijdens de installatie kreeg ik wel de melding dat Acces nodig was om Outlook te installeren, dus die heb ik toen erbij aangevinkt. Er kwam geen melding inzake Word.

Dan heb je waarschijnlijk een versie mét BCM (Business Contact Manager)

Ik weet niet wat BCM is.

Heb Microsoft Office Professional 2007.

Blijkbaar is hier geen oplossing voor.
Ik sluit de vraag af.

Vriendelijke groet Marij

Klopt dat hier geen oplossing voor is, het kan namelijk niet alleen worden geinstalleerd. Zodra je begint te typen is dat wezenlijk Word. Dat moet er dus bij geinstalleerd worden.

Nu heb ik van iemand gehoord dat ik ook het programma Windows Mail als los emailprogramma in Windows XP kan gebruiken. Weet jij of dat klopt?

Ik vind nl Microsoft Outlook geen prettig programma. Zou dan liever met Windows Mail werken :-)

Groetjes

Windows mail is de vervanger van Outlook Express, dus blijf je voor zover ik weet met hetzelfde probleem zitten. Outlook Connector wordt in Outlook geïntegreerd, dus die start samen met Outlook op. Je mail wordt dan ook gewoon binnen gehaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan