kan ik veranderen van videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cschot

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2006
Ik heb een geforce4 mx 460 maar die is kapot. Kan ik hier ook een soortgelijke goedkopere van een ander merk inzetten? Ik wil graag een goede soortgelijke die goedkoper is. ongeveer €30,- mag ook 2e hands zijn.

30 euro is wel goedkoop voor een nieuwe, dus dat word sowieso een 2e hands.

Jarrin zei:
30 euro is wel goedkoop voor een nieuwe, dus dat word sowieso een 2e hands.
ja had ik ook gedacht. weet jij of ik een kaart kan kopen die van een ander merk is? (en mijn bedoeling is om een goedkopere te krijgen)

Laatst bewerkt:
Kaart van een ander merk kan, zolang de kaart maar een AGP-uitvoering is.

Wel ff de oude driver de-installeren op de manier zoals die hier uitgelegd wordt. Dit hoeft pas als je een andere videokaart op de kop hebt getikt.

Muurhond zei:
Kaart van een ander merk kan, zolang de kaart maar een AGP-uitvoering is.

Wel ff de oude driver de-installeren op de manier zoals die hier uitgelegd wordt. Dit hoeft pas als je een andere videokaart op de kop hebt getikt.
bedankt!

Welke snelheid moet ik dan doen ongeveer? die ik nu heb is 64 mb is dat normaal.
ff iets anders, er zat ook een eigen cooler op(nvidia geforce4 mx 460) moet ik dan op de nieuwe ook een cooler hebben?

64mb is momenteel vrij weinig, maar als je tevreden bent met je huidige kaart, dan is het voor jou voldoende. Afhankelijk van de videokaart zit er wel of geen cooler(fan) op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan