Kan ineens geen filmpjes meer bekijken b.v. van You Tube.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lncscholten

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2003
Sinds een paar dagen kan ik ineens geen filmpjes meer bekijken b.v. van You Tube. Waar zou dat aan kunnen liggen ?
Ik heb een PC Desktop met Windows 7 en Internet Explorer 11. Hij geeft de melding er is een fout opgetreden met een code.

Dan zouden we die fout met code graag willen natuurlijk.
Zo kunnen we niks.

Hm, dat is geen foutbericht.

Staan de systeemdatum en tijd goed?
Kijk eens bij de invoegtoepassingen van de Browser (add-ons en extensies), of deze "up to date" zijn en ingeschakeld staan.

Hier kan je uitleg hierover vinden.
U heeft in ieder geval Flash Player nodig.

Dat heb ik allemaal gedaan en Adobe Flash Player was al geïnstalleerd. Wat moet ik nu doen ?

Laat Windows de beveiligde systeembestanden eens scannen met de opdracht sfc /scannow. Bij fouten of gebreken moet de Windows DVD worden ingevoerd.

Voor het verhelpen van allerlei problemen wil het wel eens helpen om de tijdelijke internetbestanden te verwijderen.

Het virtuele geheugen moet ingeschakeld staan. Er zal voldoende vrije schijfruimte moeten zijn.

In de Windows logboeken (help raadplegen voor de locatie) staat misschien iets over foutmeldingen die Explorer betreffen.

Bij geen effect kan u proberen om Explorer opnieuw te installeren: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/318378
Denk er dan aan dat u een backup maakt van de favorieten.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook Google Chrome op mijn computer staan en daar doen die filmpjes het wel, dus het ligt aan Internet Explorer. Hoe verwijder ik Internet Explorer ?

Dat staat, als je de link in mijn vorige bericht volgt, zo beschreven:

Klik op de knop Start en typ Programma's en onderdelen in het zoekvak.

Klik in de lijst met resultaten op Programma's en onderdelen en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven.

Klik onder Microsoft Windows met de rechtermuisknop op Internet Explorer en klik vervolgens op Verwijderen.

Klik in het dialoogvenster Een update verwijderen op Ja om de update te verwijderen.

Klik op Nu opnieuw opstarten om het verwijderen te voltooien en de vorige versie van de browser te herstellen, of klik op Later opnieuw herstarten.

Met dank aan Microsoft.

Ik heb internet explorer verwijderd en mijn computer opnieuw gestart maar dan heb ik Internet explorer 8 en die kan ik niet verwijderen en internet explorer 11 kan ik niet installeren. Wat nu ?

Als ik naar bovenstaande link ga krijg ik de melding De browser word niet ondersteund.

Windows heeft vanmorgen een update gedaan en nu heb ik IE 10 en mijn filmpjes doen het nu wel. Maar ik kan nog niet IE 11 installeren en ik heb de PC ook schoon gestart maar dat heeft niets geholpen.

Updates worden stapsgewijs geïnstalleerd. Dat is het denk ik.

En er is een fout opgetreden met een code.
In de logboeken vind u alle gemelde fouten, niet alle fouten en problemen zijn echter gebreken waar aandacht aan moet worden besteed.

U kunt verder normaal onderhoud plegen zoals defragmenteren, schijf(bestands)controle en een scan van het register. Hopelijk zijn de video's dan weer in orde. Wanneer vensters niet soepel schuiven en pagina's slecht scrollen dan kan het mankeren aan de grafische driver. Bij niet soepel afgespeelde video kan in het grafisch stuurprogramma, op een schuifbalk, worden gekozen voor minder kwaliteit en meer prestatie. Deze verhouding staat meestal standaard in het midden.

Ik adviseer altijd om te blijven controleren of er geen ongewenste invoegtoepassingen zijn of niet opgemerkte slechte programma's draaien zoals updaters en indexeerders. Gebruik voor het maken van een lijst van opgestarte programma's AutoRuns van Sysinternals. Onbekende namen kunt u zoeken met Google. Veel storingen van de computer worden voorkomen wanneer je op de hoogte blijft van wat de computer doet.

Opgelost? Graag gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan