Kan Intelligent Updater niet uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floyd

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Hallo,

Sinds kort kan ik Intelligent Updater van NIS niet meer uitvoeren. Ik krijg de volgende melding:

"Your subscription has expired. You must renew your subscription to continue using Intelligent Updater. Run LiveUpdate from Norton AntiVirus to renew your subscription and then run Intelligent Updater again."

Als ik echter LiveUpdate heb uitgevoerd en nogmaals wil updaten via Intelligent Updater krijg ik evengoed deze melding weer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groet, Floyd

Er worden in een bepaalde map allerlei updates geplaatst. Wordt dat te veel dan kun je dit probleem krijgen. Wacht een paar dagen met updaten en kijk dan opnieuw. Anders moet je kijken onder Document en Settings in de mappen van Symantec. Dat kan ik me nog herinneren.

Zodra ik de update binnen heb en geïnstalleerd verwijder ik dit bestand weer. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. In document and settings heb ik ook gekeken in de map van symantec, maar dat zegt me eigenlijk weinig. Staan daar dan ook bestanden die verwijderd moeten worden?

Ik heb even gezocht.
Heb je gekeken onder Doc/settings/all users/apl.data/symantec/live update/downloads ?

Ja, daar staan 55 bestanden, op 1 na alle zipbestanden. Moet ik die verwijderen?

Doe het volgende:
Knip al die zips uit die downloadmap en plak ze ergens anders even in een map. Zo heb je een veiligheid ingebouwd.
Zodra je die map leeg hebt ga je updaten en kijk je wat er gebeurd.
Het is voor mij even geleden maar het was in ieder ieder geval iets met zips en dat is volgens mij de enige map. Baat het niet, schaadt het niet.

Heb dit geprobeerd, maar krijg exact dezelfde melding. Ik kan trouwens sinds kort niet mailen. Volgens @home ligt dat aan NIS. En het valt mij op dat de computer erg traag uitgaat. Waarschijnlijk NIS opnieuw installeren.

Ja, totale ontreddering :D
Zorg dat je zoveel mogelijk verwijderd.
Eerst via Software.
Dan via een regcleaner.
Vervolgens in het register (maak eerst een backup van reg. en zet deze op een goede plek neer)
Tenslotte nog een keer de regcleaner.

Een klusje maar je krijgt er wel een hele goede Norton voor terug ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan