Kan interne kaartgeheugen van MIO niet legen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
970
Ik heb een MIO 575. Ik moet alle Europa-kaarten uit het interne geheugen verwijderen om de nieuwe kaarten van Europa te installeren. Maar na 'alle kaarten verwijderen' kan ik de nieuwe niet installeren omdat er wordt aangegeven dat er maar 200 MB ruimte in het interne geheugen is.
Ga ik naar 'mijn computer'>MIO>'eigenschappen' dan zie ik totale capaciteit 1,73 G, gebruikt 1,53 G, beschikbaar 203 MB.
Kijk ik in 'mijn computer'>MIO>'navman'(daarin zit de kaartenmap MAPS)>'eigenschappen', dan is die map maar 21 MB. MAPS zelf is leeg, dus daar zit geen kaart meer in!
Ga ik vervolgens naar MIO>'analyseer schijf' dan zie ik echter 39,1 G totale capaciteit waarvan nog 25,4 G beschikbaar.
Ik begrijp hier niets van.

Er zit ook een micro SD-kaartje in van 2 G. Die heb ik ook leeggemaakt (voor de kaarten van Noord-amerika) en die is wel normaal geleegd. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Van mio heb ik geen verstand maar bij Tom Tom moet je eerst een reset geven voordat de nieuwe situatie zichtbaar is , kan dat hierbij niet?
 
Resetten deed ook niets. Ik ben er met de helpdesk van MIO uitgekomen. In de Navman map van de MIO zat een map met een bestand van 1,5 Gig en die map hoorde daar niet. Ik draaide Windows XP in Virtual box op mijn Linux pc en een trashmap van Linux zat nu in mijn MIO. Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen en volgens MIO is het feitelijk ook onmogelijk. Ik heb het verwijderd en daarna probleemloos Europa erop gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan