Kan internet explorer 9 niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruintjes

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2009
Probeer internet explorer 9 te installeren maar aan het eind mislukt deze; ik heb windows 7 32 bits versie. Ik heb de virusscanner helemaal uitgeschakeld en alle updates zijn op orde.

Probeer internet explorer 9 te installeren maar aan het eind mislukt deze; ik heb windows 7 32 bits versie. Ik heb de virusscanner helemaal uitgeschakeld en alle updates zijn op orde.

Ik heb windows 7 ultimate 32 Bit en daar doet ie het op. TIP: Zo perfect is ie niet. Opera is beter.

Krijg je nog een foutmelding te zien als de installatie is mislukt?

krijg geen foutmelding; heel even komt aan het eind van de installatiebalk iets van prorgamma's afsluiten maar dan kom ik meteen op de help pagina

Hoi,

Je vertelt niet 'hoe' je IE9 installeert. Dat kan (1) online en (2) door hem eerst de downloaden en opslaan en hierna van daaruit te installeren.
Ik neem aan, dat je al een aantal pogingen hebt gedaan.
Ga terug naar een herstelpunt waarvan je zéker weet dat die ligt voor de eerste keer dat je IE9 probeerde te installeren.
Schoon je huidige IE op (dat zal IE8 zijn ....) en zet hem terug naar de standaardinstellingen:
menu: Extra > Internetopties...;
tabblad 'Geavanceerd' > knop 'Opnieuw instellen...'
Kies methode 2 voor de installatie.

Laatst bewerkt:
systeemherstel gedaan, wijze 2 gedaan om te installeren maar het lukt nog steeds niet. Aan het eind van de installatiebalk is hij bezig met installeren taalpakket en daarna afsluiten programma's en dan wordt je dus verwezen naar de helppagina. Dacht dat het eenvoudig zou gaan.

Ehh .... het gaat ook eenvoudig (zoals bij mij en vele anderen), maar bij jou niet.
Je moet de oorzaak toch écht bij jezelf zoeken.
Systeemherstel is niet wat ik bedoel overigens en dat is ook iets anders dan 'terug gaan naar een herstelpunt'

Overigens is er niks aan de hand. Ik heb zelf IE9 er snel weer afgehaald omdat hij op meerdere fronten niet goed werkte.
Er worden veel bugs gemeld en het aantal geconstateerde veiligheidslekken groeit met de dag.
Advies: nog maar een poosje wachten met dit 'nieuwe product'.
Een bekend probleem overigens bij Microsoft: producten afleveren die niet voldoende zijn uitgetest.
Mijn devies bij nieuwigheden van Microsoft: als een merk op de witgoedmarkt zijn producten net zo zou afleveren als Microsoft, bestond dat merk al niet meer.
Tja, dat héb je met de ver***de monopolipositie .......

Laatst bewerkt:
Twee laatste berichten verwijderd, hadden niets met het topic te doen.

Eerder werd al aangeraden om de instellingen van Internet Explorer te resetten. Wat is hier het resultaat van?

Indien nodig kunt u de fixit gebruiken om de instellingen van Internet Explorer te herstellen. http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Na het uitvoeren van de fixit kunt u de MATS tool voor Internet Explorer gebruiken om de browser te optimaliseren en tijdelijke internet bestanden en cookies, etc te verwijderen. De MATS tool is te vinden op de volgende site:

http://support.microsoft.com/mats/ie_performance_and_safety/nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan