kan internet explorer niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

margi

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Als ik op de snelkoppeling van internet explorer klik, verschijnt er een pijltje met een zandlopertje, even later is het zandlopertje weg en gebeurt er niks.
Onze overburen hebben een adsl aansluiting met een zender, wij hebben een ingebouwde antenne (D Link air plus). Dit is altijd goed gegaan. Nu is het zo dat onze computer wel aangeeft in de systray dat er verbinding is, maar dat de overbuurman hem niet ziet staan als verbinding hebbend.
Er zit Windows 98 SE op.
Heeft iemand een oplossing hiervoor? Ik heb de computer gedefragmenteerd, er zit geen virus op, maar ik kan natuurlijk er nu niks op downloaden, dus verwijzen naar downloadprogramma's heeft geen zin.

windows herinstalleren (grote kuis gehouden?)

Zoek in configuratiescherm > software naar Internet Explorer klik op verwijderen en kies voor herstellen.

Groetjes Jozo

bij aanklikken van stinger-ex download krijg ik "www.smartfinderx....

bij aanklikken van stinger-ex krijg ik "www.smartfinderx....

bij aanklikken van stinger-ex download krijg ik "www.smartfinderx....

ik niet maar telkens als ik downloaden klik krijg ik "www. ..." De instellingen zijn geloof ik aan het zwerven maar ik kan het probleem maar niet oplossen thx

Je moet het op een andere pc ff downloaden en op flop zetten want je explorer werkt niet.

succes

ie werkt wel maar met fouten want ik kan uw links wel opvragen en krijgen; er moet iets mis zijn met meedraaiende software denk ik zodat ik moet wachten om ie aan te spreken. Dat www. ....-gedoe zie ik zo op het eerste zicht niet zitten!!!

Azer,

Waarom ga je nu verder in iemand anders haar vraag terwijl je zelf al een vraag open hebt staan?

Er bleek heel veel spyware e.d. op de computer te zitten. Windows is nu opnieuw geinstalleerd en er zijn geen problemen meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan