Kan internet niet op met windows NT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revox

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Hallo

Ik heb een tijdje geleden windows NT 4.0 workstation op mn computer gezet. Nou is het probleem dat ik het internet niet op kan. Het kostte me eerst ook wat moeite om mn modem te installeren. Hiervoor heb ik toen eerst RAS eraf gegooid en toen zag hij m als standaard modem (inbel). Daarna heb ik RAS er weer terug op gezet. In de hyperterminal herkend hij mn modem ook en kan ik ook inbellen maar ik kan nog niet het internet op. Hij geeft nu als fout: "Kan de bibliotheek voor externe toegang (RASAPI32.DLL) niet laden. Fout 193 is opgetreden."
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet het niet meer.

Groeten Revox

bedankt voor je tip maar ik kan de update (nog) niet vinden. Weet iemand misschien nog een andere oplossing?

Bedankt voor de site!
Maar ik heb nu een ander probleempie. Ik heb alle 2 de updates gedownload en proberen te installeren, maar bij Rasupd krijg ik de volgende fout: "Error: Cabinet data is corrupt . This executable is damaged and installation is not possible".
en bij Ras2upd:
"Extracting file failed. It is most likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or corrupted cabinet file.
Kan iemand me hier bij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan