kan 'invoerpaneel tablet pc' niet meer afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

inge o

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
ik heb sinds kort office 2010 en zat wat te neuzen in de programma's, klikte onder 'bureau-accessoires' --> 'tablet pc' --> 'invoerpaneel tablet pc' aan (handschriftherkenning) en na wat uitproberen wilde ik het afsluiten maar in plaats van gewoon volledig af te sluiten bergt het zichzelf op, een soort van weggeschoven naar de linkerkant van mijn scherm waar dus nog een randje zichtbaar blijft waaraan je het er weer uit kan trekken.

maar ik wil het er helemaal niet uit kunnen trekken, ik wil het gewoon weg :mad: .

Dit is een Functie van Windows:

U kunt tijdelijk stoppen met het gebruik van de aangepaste handschriftherkenning zonder handschriftvoorbeelden of aangepaste informatie te verwijderen. Als u later besluit dat u de aangepaste handschriftherkenning weer wilt gebruiken, kunt u de procedure in omgekeerde volgorde uitvoeren.

Stoppen met het gebruik van de aangepaste handschriftherkenning

1.
U kunt het onderdeel Tablet PC-instellingen als volgt openen: tik op de knop Start, tik op Configuratiescherm, tik op Draagbare computer en tik vervolgens op Tablet PC-instellingen.

2.
Schakel op het tabblad Handschriftherkenning het selectievakje De persoonlijke herkenning gebruiken (aanbevolen) uit.

3.
Tik op OK.

Bron: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Remove-handwriting-personalization-information

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan