Kan itunes niet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
701
hallo,

ik wou downgraden naar itunes 8.1 dus ik verwijderde itunes, apple application support, apple software updater etc. toen ging ik itunes 8.1 instaleren en dat lukte helaas niet :( maar nu wil ik dus weer terug naar itunes 10 maar dat lukt nu ook al niet meer :( wanneer ik itunes installeer krijg ik ondertussen deze melding:

Naamloos.png

en daarna doet hij een terugdraai-actie

------------------------------------------------------------------------------

als ik gewoon op OK klik krijg ik even later deze melding:

Naamloos2.png

hoe los ik dit op?

alvast bedankt!! :thumb:

MVG Tom
 
heb je windows 7? probeer dan dat je het programma start via een andere versie van windows (rechtermuisknop>vorige versie terugzetten)

en anders heb je 32bit of 64? als je 64bit hebt moet je die ook echt downloaden
 
ja ik heb windows 7,, ik heb de 64 bits versie en er zijn geen vorige versies beschikbaar :(
 
sorry ik bedoel
rechtermuisknop> compitatiteitproblemen oplossen ofzo (2de optie meestal)
 
meestal werkt bij mij windows xp sp3
als ik problemen heb met een programma die ik niet kan instaleren

en anders weet ik het ook niet
 
Ik denk dat er nog resten in je register zijn achtergebleven. Haal Ccleaner of een goeie uninstaller (YourUninstaller bv.) er eens overheen.
 
als ik nu itunes instaleer krijg ik alleen nog die eerste melding, maar na de installatie staat er als ik itunes wil openen dat itunes niet kan openen omdat er bestanden missen :(
 
Zoals ik al zei, google eens op Uninstallers, die halen waardes uit het register weg.
 
maar volgens mij is dat juist waar alle ellende vandaan komt, ik had een uninstaller gebruikt (windows installer cleanup ofzo) om itunes te verwijderen,, sinds dat ik daarna itunes opnieuw wou instaleeren komt die error telkens! volgens mij maken uninstallers het alleen maar erger! of niet? :confused:
 
Nee, professionele (of trial versie's) uninstallers zijn JUIST bedoelt om de troep die de normale installer bij windows maakt op te ruimen! Anders zouden ze ook niet zo'n programma ontwerpen / programmeren. :)
 
ik gebruikte windows installer clean up,, is dat een professionele?
 
nou het woordje Windows ervoor baart me zorgen. Ik vind gewoon dat je zon uninstaller moet proberen en dan verder kijken. bv. (YourUninstaller, Revo Uninstaller Pro). Google daar maar eens op. In het programma moet je scannen/zoeken naar itunes resten.
 
ik heb youruninstaller gedownload maar hoe moet ik zoeken naar itunes resten? ik heb gewoon op ''disk cleaner'' geklikt en er zijn wel een paar dingen waarvan ik denk dat het met itunes te maken heeft

Naamloos.png

maar helaas kan hij die niet verwijderen :(

NaamloosII.png
 
Als het goed is heb je bovenin in het programma een paar opties. Volgens mij moet daar ergens een search knop tussenstaan.
 
waar moet ik dan naar zoeken?,, alle programma's (application support, quicktime etc.) die bij itunes horen heb ik al verwijderd,, maar die error gaat er niet weg van :(
 
Tsja.. ik weet zelf niet hoe dat programma werkt :eek: Heb het nooit gebruikt. Wel heb ik zelf Revo Uninstaller gebruikt, waar ik zeer content mee was. Misschien kan je dat eens proberen, of iemand anders moet je helpen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan