Kan Itunes niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibau

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Hoi,

Als ik Itunes probeer te installeren krijg ik telkens volgende foutmelding:
Kan geen toegang krijgen tot de Windows-Installer service. Dit kan optreden als de windows installer onjuist is geïnstalleerd.
Neem contact op met het ondersteunend personeel voor hulp.

Dit is enkel het geval op één bepaald gebruikersaccount waar ik Itunes probeer te installeren.
Op de hoofdaccount lukt alles perfect.

Ik heb reeds alle stappen gevolgd op de support pagina van Microsoft maar niets helpt.
http://support.microsoft.com/kb/2438651/nl#reso1
Nog steeds hetzelfde probleem en foutmelding.

Jullie zijn mijn laatste hulp.
Bedankt

Windows Vista 32 bits.
Heb het gisteren eindelijk aan de praat gekregen door die gebruiker administrator rechten te geven. Itunes setup op te slaan op bureaublad en dan uit te voeren als administrator.
Daarvoor kwam deze optie niet in het lijstje voor.

Itunes is nu geïnstalleerd maar nu volgend probleem (dat het opgelost ging zijn was een utopie):
Als ik itunes open krijg ik volgende foutmelding: de vereiste software voor ipods en mobiele telefonie is niet juist geïnstalleerd. Wilt u dat Itunes dit voor u herstelt? Als ik op ja klik, werkt het uiteraard niet en geeft hij een melding om Itunes OPNIEUW te installeren.

Maar als ik dan Itunes probeer te verwijderen krijg ik opnieuw dat probleem met die windows installer.....

Is er echt niemand die kan helpen?
Ik heb reeds alle pagina's op de site van microsoft doorlopen over dit onderwerp maar niets helpt....

Op de gebruikersaccount waar ik het probleem heb kan ik geen updates installeren.
Krijg foutmelding "Er kan momenteel niet naar updates worden gezocht omdat de windows-update service niet actief is. U moet uw computer mogelijk opnieuw opstarten".

Wel raar dat op de hoofdaccount Itunes perfect werkt...

Heb de andere account ook administrator rechten gegeven dus ik denk het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan