Kan iTunes niet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb iTunes geinstalleerd, maar als ik het opstart krijg ik de mededeling:
Een vereiste iTunes component is niet geinstalleerd. Herstel Quick Time of installeer iTunes opnieuw (45075)

Ik heb alles er af gehaald en iTunes en Quick Time opnieuw geinstalleerd, maar bij het opstarten krijg ik weer dezelfde mededeling.
Wat te doen?
Groet,
Martin

Hallo Martin is het Quick time voor Windows of QT voor Apple/mac. Er zijn er nogal wat. Klikje, en wellicht staat daar het probleem bij. Zover heb ik niet gekeken.

Anders welloicht QT alleen downloaden zonder I tunes, volgens mij kan dat ook, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Laatst bewerkt:
Ik heb Quick Time voor Windows geinstalleerd.
Als ik mijn iPad aan de PC hang en dan iTunes opstart, dan krijg ik weer die mededeling, plus een schermpje waarin staat dat de vereiste instellingen niet aanwezig zijn.
Ik heb al meerder keren iTunes en Quick Time er af gehaald (ook uit het register) en opnieuw de laatste versies (Quick Time zonder iTunes) geinstalleerd , maar helaas.

Nog een idee? Ik werk met Windows 7
Groet,
Martin

He Martin met deze moet het toch wel gaan lukken. Normaal zou ik zeggen als het niet lukt dan eet ik een bezemsteel op. Maar dat doe ik niet he. :d

Klikje en succes.

Nou,..... eet je bezemsteel maar op.
Ik had deze tip vanmorgen al gezien en gedaan zoals vermeld, maar gaf geen resultaat. Vandaar naar HELPMIJ gekomen!!!!

Ik hoop dat er nog wat tips binnen komen, anders eet ik die bezemsteel op!
Groet,
Martin

Oke dan eet ik dus een bezemsteel op, maar niet heus he. :p

Hoe zit het met je ipad, ik bedoel je updates e.d.

Als ik mijn ipad aan de PC hang enz enz is er iets mee.??

Is het iets met bits Klikje

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb de 32bits versie geinstalleerd en mijn iPad is up-to-date.
Op mijn 2e PC met Windows 7 doet hij het perfect, maar ik wil alles via mijn 1e PC doen!
Groet,
Martin

Wat ik nu heb gedaan.
Ik heb alles van iTunes en Quick Time van mijn PC afgehaald, inclusief het register.
PC opnieuw opgestart en er was niets meer te vinden!
Toen heb ik Quick Time geinstalleerd, daarna iTunes 32bits. Dan zal het toch wel goed zijn!
Maar... na opstarten iTunes kreeg ik weer dezelfde melding.
Hoe is het toch mogelijk?
Groet,
Martin

Martin het werkt dus wel op de ene computer, dan is er iets anders aan de hand. Normaal moet het ook werken. Ik kan van hier uit niet de vinger op de zere plek leggen.

Het enige wat ik me kan bedenken is nog deze. Probeer eens wat uit. Klikje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan