Kan JAVA niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bodylojohn

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
70
Besten mensen,

Ik heb een windows 8 (64bit) laptop waar ik via de site "http://java.com/nl/download/win8.jsp?locale=nl" java wil downloaden.
Echter als ik op de knop "Ga akkoord met de licentiebepalingen en start de gratis download" krijg ik de melding "Deze pagina kan niet worden weergegeven".
Internet werkt gewoon.

Ik heb het ook op een andere laptop met windows 8 geprobeerd en daar lukt het ook niet en krijg ik exact dezelfde melding.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt...
 
Deze ook niet. Even proberen en volgen "heb ik java". Wellicht moet je de goede opsporen 32 of 64 bits of what ever.

Deze nog even lezen en of oudere versies verwijderen. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Deze melding zie ik wel constant op de pagina met de knop "Ga akkoord met de licentiebepalingen en start de gratis download" -->
"U kunt de Java-versie alleen controleren in de bureaubladmodus van Windows 8. Zie de Veelgestelde vragen over Java in Windows 8 voor uitgebreidere informatie."

Echter zit ik in de desktopmodus.
 
Ik heb wel classic shell geïnstalleerd op de laptop. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft.
 
Classic shell heeft iets met het startmenu te maken en heeft volgens mij geen invloed.
 
Heel vreemd, dan lijkt het wel of een of andere virus scanner iets tegenwerkt. Oudere versie stond of staat die erop. Dat gaf je niet aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan