Kan je alle avatars uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
558
Kan je alle avatars uitschakelen? En dus niet per forum waar je komt, maar gewoon bij voorbaat alle avatars blocken op je pc. Ik bedoel, sommige mensen zijn gewoon te lelijk, daarom heb ik mijn eigen porum ook niet in het omlijstinkje staan. Maar vind ze
gewoon vaak ietsje afleidend.
 
Laatst bewerkt:
je kan al beginnen met flashblock te installeren, dan is alle flash al weg.
 
:shocked: Vermoedelijk je dat hier, ... bij je eigen profiel , .... bij optie ''Zichtbare Bericht Elementen'' avatars uitschakelen kan .... ( heh ??? :( )

:D Maar denk daaraan, misschien bij lelijkste avatar dat je vind'..... je de beste oplossing of tip voor eventuele problemen krijgen kan !...:confused:
 
Laatst bewerkt:
Oké gedaan, nu maar afwachten. Maar als iemand nog iets weet om van alle avatars af te komen, dan hoor ik het graag.

ps Met addblock handmatig verwijderen weet ik al van (om maar even de moeite te besparen van het geven van dat advies).
 
:shocked: Vermoedelijk je dat hier, ... bij je eigen profiel , .... bij optie ''Zichtbare Bericht Elementen'' avatars uitschakelen kan .... ( heh ??? :( )

:D Maar denk daaraan, misschien bij lelijkste avatar dat je vind'..... je de beste oplossing of tip voor eventuele problemen krijgen kan !...:confused:

Waar vind ik "eigen profiel"?. Gewoon eerst naar het betreffende forum bedoel je? Of is dat iets van windows vista of recenter. Ik heb windows xs of xl of zoiets. Xp dat was 'm.
 
Neem ik aan dat je bedoel hier ( ? ) avatars uitschakelen ...toch ??
Klik je nu gewoon op je naam helemaal boven op pagina hier, en kom je dan in jouw profiel en instellingen ook, klik je vervolgens op instellingen en zal je zien bij gedeelte
links en bij mijn instellingen tittel ''wijzig opties'' scrol naar beneden tot onderwerp ''Opties voor onderwerpweergave'' ...:(
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet hier "alleen", bedoelde alle avatars. Maar het kan misschien alleen wel per forum (nou ja, beter dan niks).

Maar als iemand nog de kortste klap weet, dan hoor ik het graag.

Een bedankje er vanaf.
 
Laatst bewerkt:
:shocked: Vermoedelijk je dat hier, ... bij je eigen profiel , .... bij optie ''Zichtbare Bericht Elementen'' avatars uitschakelen kan .... ( heh ??? :( )

:D Maar denk daaraan, misschien bij lelijkste avatar dat je vind'..... je de beste oplossing of tip voor eventuele problemen krijgen kan !...:confused:
Ja?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb addblock plus geïnstalleerd. Dus nu kan ik alle avatars (handmatig?) uitschakelen? En zo ja, hoe en wat en alles met in zijn werk gaan enzo.
 
Net de zoveelste afbeelding geblokkeerd op een forum (Van een stroboscoop wordt je minder misselijk, of anders afleidende avatars), was toen hier, daarna weer terug op dat forum, en opeens zijn alle avatars daar geblockt. Kan het zijn dat addblock plus automatisch avatars blokkeert als je er handmatig zoveel verwijderd? Of kan het zijn dat mensen van het forum daar er iets mee te maken hebben (heb wel eens navraag gedaan bij hun, of het mogelijk was meteen alle avatars te blocken).
 
Nu waren er ondertussen wel weer wat avatars op die site, nou ja, handmatig maar wat blocken dan eerst maar weer.
 
Maar het kan dus alleen "handmatig" per avatar? Wil even laten weten toch nog, dat ik op een tip hoop zodat ik wat meer ineens kan uitschakelen (laat even voorzichtig doorschemeren dat ik hoop op die tip).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar het kan dus alleen "handmatig" per avatar?
Is ook niet vreemd. Er s niets speciaals aan avatars, het zijn gewoon plaatjes. Hoe moet de browser op een wilekeurig forum weten welke afbeelding een avatar is en welke niet?
 
Ok, ja, dat kan! :)

Maar... Je was zo onaardig tegen me, in je vorige Wikipedia-onderwerp, dat deze Helper het je dus niet gaat vertellen.
(laat ik je fijn over in het ongewisse, als je het niet erg vind), het gaat mij erom dat niet iemand anders, maar ikzelf bepaal met wie ik wat wil delen.
:thumb::rolleyes:
 
Is ook niet vreemd. Er s niets speciaals aan avatars, het zijn gewoon plaatjes. Hoe moet de browser op een wilekeurig forum weten welke afbeelding een avatar is en welke niet?
Ja weet ik veul, waarom zijn de bananen krom. Ik vraag soms dingen, ga ik me tegenover jouw niet om verontschuldigen.
 
Laatst bewerkt:
Nee sorry, ik verontschuldig me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan