Kan je een draadloos netwerk maken met een Arris model: TM402B

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanyu

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
Hallo medeleden,

Bovenstaand modem heeft maar een lan poort aan de achterkant. Kan ik er nu toch een sitecom WL-582 aanhangen om met nog een notebook draadloos te kunnen internetten?

Ben heel benieuwd naar jullie antwoorden en het zou fijn zijn dat als het mogelijk is, mij meteen te vertellen hoe en wat ik moet doen.

Hartstikke bedankt bij voorbaat en groetjes,
Sanyuy

Ja hoor geen probleem de WL-582 is een router die je kunt aansluiten op het kabel modem.

Groetjes Erik

Hartelijk dank voor je antwoord hoor! Maar hoe moet ik hem dan aan het modem hangen en wat moet ik nog verder doen wil ik draadloos het internet op?
Wat ik al zei, er zit maar een lan-poort op en het modem is 7 jaar oud. Kan het dan nog steeds?
Heel graag antwoord en een fijne avond verder toegewenst door Sanyu

Verbind de lan poort van het modem met de wan poort van de router, en sluit bekabelde pc's aan op de lan aansluitingen van de router. Daarna moet je hem nog configureren, maar dat is wel te vinden in de handleiding. Vaak is het enige wat je moet configureren de draadloze beveiliging.

Hartstikke fijn. Aan dit antwoord heb ik tenminste iets. Ik ga mijn best doen, maar niet eerder dan dat ik er uitgeslapen aan begin. Met andere woorden...nu ga ik na een pittige dag slapen.

Nogmaals bedankt en groetjes, Sanyu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan