Kan je een xbox 360 controller op xbox gebruiken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmedardalan

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Berichten
20
Hallo ik heb een vraag kan je xbox 360 controller gebruiken op xbox dus de oude.:thumb:

:cool: Alvast bedankt:cool:
 
Moeilijk iets over te vinden op Google, maar hier denken ze van niet.
 
Een draadloze zowiezo niet, aangezien dat een ingebouwde functie is van de 360 maar één met draad weet ik neit
 
Dit is hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk. Mede omdat de xbox 360 controller de zwarte en witte knop mist die de gewone controller wel heeft. Ze hebben natuurlijk wel twee extra triggers maar Microsoft neemt niet meer de moeite om controllers te maken voor zo'n oude xbox. Daarbij zijn alle normale xbox360 controllers draadloos en is het daarom vrijwel onmogelijk om ze aan de xbox aan te sluiten.

De xbox is gewoon afgedaan... :p Mocht je nog een xbox controller willen hebben kun je altijd op bol.com kijken. Die heeft nog wel wat oude :p
 
Dit is hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk. Mede omdat de xbox 360 controller de zwarte en witte knop mist die de gewone controller wel heeft. Ze hebben natuurlijk wel twee extra triggers maar Microsoft neemt niet meer de moeite om controllers te maken voor zo'n oude xbox. Daarbij zijn alle normale xbox360 controllers draadloos en is het daarom vrijwel onmogelijk om ze aan de xbox aan te sluiten.

De xbox is gewoon afgedaan... :p Mocht je nog een xbox controller willen hebben kun je altijd op bol.com kijken. Die heeft nog wel wat oude :p

Fout aangedacht, zwarte en witte staat wel op xbox 360 Maar nu op die RB of LB uit me hoofd bedacht ht kan fout zijn. toen k gta san andreas spelen was wilde k cheats invoeren maar where's zwart wit knopje toen vond k hem ;)

Maar geen idee of je xbox 360 aan kan sluiten op Oude xbox
 
Fout aangedacht, zwarte en witte staat wel op xbox 360 Maar nu op die RB of LB uit me hoofd bedacht ht kan fout zijn. toen k gta san andreas spelen was wilde k cheats invoeren maar where's zwart wit knopje toen vond k hem ;)

Maar geen idee of je xbox 360 aan kan sluiten op Oude xbox

Ja, dat zei ik ook. Er zijn wel twee nieuwe triggers. Dus dat zou in theorie kunnen maar ze kunnen niet worden aangesloten op een gewone XBOX omdat die gewoon te oud is en Microsoft daar echt geen moeite meer voor gaat doen. Dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan